اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

احیای حقوق شهروندان با اجرای به‌روز برنامه‌ها

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: حقوق شهروندان با به‌روز اجرا شدن برنامه‌ها و اقدامات در جامعه احیا می‌شود.

احیای حقوق شهروندان با اجرای به‌روز برنامه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان فیروز احمدی در کار گروه صیانت از حقوق شهروندی با اشاره به اینکه بیش از 99 درصد از اقدامات و فعالیت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان بر اساس پژوهش‌های علمی انجام می‌شود، اظهار داشت: مردم و شهروندان نباید از ماموران راهنمایی و رانندگی انتظار ملاحظه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، خاطر نشان کرد: نباید به حریم قانون تجاوز کرد و مقام ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی را همیشه باید پاس داشت.

همچنین در ادامه این جلسه معاون اداره کل حمل‌و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش رانندگان در استان زنجان یکی از اقدامات این اداره در حفظ حقوق شهروندی است، تصریح کرد: متاسفانه مردم در این مهم با اداره کل حمل‌و نقل و پایانه‌های استان مشارکت خوبی ندارند.

حمید سلمانیان به توزیع فرم‌های نظرسنجی در تعطیلات نوروز و فصل تابستان در بین مسافران اشاره کرد و افزود: مسافران و شهروندان نظرات خود را در این فرم‌ها قید نمی‌کنند و اداره کل حمل ‌و نقل و پایانه‌های استان زنجان منبع مناسبی برای اعلام درصد رضایت مردم از خدمات ندارد.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های 5 و 12 که ویژه رانندگان و شرکت‌های حمل‌و نقل است، یادآور شد: این کمیسیون‌ها به شکایات مردم رسیدگی می‌کنند و پاسخگوی نیازهای مردمی در این زمینه هستند.

معاون اداره کل حمل‌ و نقل و پایانه‌های استان زنجان همچنین به نصب بنرهای اطلاع رسانی و آگاهی شهروندان از حقوق خود در قبال رانندگان و اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در مجتمع رفاهی صبا بنر اطلاع رسانی اداره کل حمل‌و نقل و پایانه‌های استان به منظور دریافت شکایات مردمی و رسیدگی به آن‌ها نصب شده است.

وی اظهار داشت: در ترمینال نیز تعدادی بنر اطلاع رسانی نصب کرده بودند، که توسط شهرداری زنجان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول