اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

60 درصد حقوق واقعی نیروهای شرکتی واریز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: در حال حاضر تنها 60 درصد حقوق واقعی نیروهای شرکتی به حساب آنها واریز می‌شود که باید حقوق آنها اصلاح شود.

60 درصد حقوق واقعی نیروهای شرکتی واریز می‌شود

سید احمد حسنی‌حلم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان عملکرد شهرداری را نسبت به سال‌های گذشته مناسب ارزیابی و اظهار کرد: شهر همدان جزو شهرهای پاکیزه و تمیز است و این امر ناشی از همه عوامل شهرداری و پرسنل زحمتکش آن است.

وی با اشاره به زحمتکش‌ترین افرادی که در شهرداری مشغول به کار هستند، افزود: این افراد که به صورت شرکتی فعال هستند نمره بهتری را باید به آنها داد چرا که در خط مقدم هستند و بیشترین زحمت را می‌کشند که مردم نیز بر آن اذعان دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: این پرسنل شرکتی در مقابل حقوق کمتری می‌گیرند چرا که در حال حاضر باید واسطه‌ها کمتر شده و حقوق آنها اصلاح شده چرا که هم‌اکنون 60 درصد حقوق واقعی آنها به حساب آنها واریز می‌شود.

وی در ارتباط با وجود نیروهای بومی در همدان بیان داشت: بیشتر نیروهای همدان بومی هستند و ممکن است که از استان‌های همجوار نیز باشد اما اکثرا همه بومی هستند و ساکن شده‌اند و جزو شهروندان محسوب می‌شوند.

حسنی‌حلم در ادامه با بیان اینکه با مدیریت شهری خوب سال گذشته سه روگذر در همدان افتتاح شد، افزود: امسال در سال جدید کلنگ سه روگذر زده می‌شود که اگر سرعت عمل داده شود تا پایان سال برخی از آنها به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به احداث پروژه‌های دیگر اذعان داشت: ساخت و سازهایی چون پروژ‌ه سینا که معضلی برای شهرداری بود امیدواریم که با جدیت در سال جدید پیگیری شود تا تعهدات عمل شود و مغازه‌های پیش‌فروش شده به خریداران واگذار شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول