اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

صلح‌آمیز بودن تکنولوژی هسته‌ای ایران مشخص است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: صلح‌آمیز بودن تکنولوژی هسته‌ای ایران برای همه مردم جهان مشخص است.

صلح‌آمیز بودن تکنولوژی هسته‌ای ایران مشخص است

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دستیابی به فناوری انرژی هسته‌‌ای سبب بهبود جایگاه ایران اسلامی نه تنها در منطقه بلکه در جهان شده است.

وی با بیان اینکه تکنولوژی ایران روزبه‌روز در این زمینه در حال پیشرفت است تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از کشورهای مدعی علم و تکنولوژی، دانشمندان برجسته ایران را برخلاف میل باطنی خود، تحسین می‌کنند.

این مسئول با اشاره به ادعای پوچ برخی کشورها در ارتباط با انرژی هسته‌ای ایران افزود: ایران در این زمینه به هیچ عنوان از مواضع خود در دستیابی به تکنولوژی هسته‌ای کوتاه نمی‌آید.

قاضی‌پور ادامه داد: در طول سال‌های گذشته بسیاری از مدعیان دروغین حمایت از حقوق بشر با طرح کردن ادعاهای پوچ و بی‌اساس علیه نیروگاه‌‌های اتمی ایران به دنبال محروم کردن کشور ما از این فناوری بودند در حالی که در طول سال‌های گذشته صلح‌ و دوستی ایرانیان و ددمنشی کشورهای مستکبر در نزد تمام مردم جهان به اثبات رسیده است.

وی اظهار داشت: بسیاری از سران برخوردار از علم و تکنولوژی هسته‌ای به دلیل داشتن خوی ضدانسانی بدون توجه به فطرت پاک انسانی از این علم برای ساخت تجهیزات جنگی و... اقدام کرده و آنان را علیه ملت‌های بی‌گناه دنیا به کار می‌گیرند ولی هیچگاه ایران دست به چنین حرکتی نخواهد زد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول