اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

هنجارها در برگزاری همایش‌ها رعایت شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر رعایت عفاف و حجاب در برگزاری همایش‌ها در این استان تاکید کرد و گفت: هنجارها در برگزاری همایش‌ها رعایت شود.

هنجارها در برگزاری همایش‌ها رعایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی در جلسه کارگروه عفاف و حجاب گیلان با تسلیت ایام سوگواری فاطمه (س) اظهار داشت: طرح‌های عفاف و حجاب باید مناسب با سازمان‌ها و دستگاه‌های استان بومی‌سازی شود.

وی، خواستار اجرای برنامه‌های تاثیرگذار در حوزه عفاف و حجاب در استان شد و افزود: مدیران دستگاه‌های مختلف گیلان باید در حوزه عفاف و حجاب فعالیت بیشتری داشته باشند.

رضوانی به اجرای طرح‌های عفاف و حجاب برای برادران و خواهران در گیلان اشاره کرد و گفت: تمام مدیران باید به دستورالعمل‌ها پایبند باشند و برنامه‌ها را عملیاتی کنند.

معاون استاندار گیلان اجرای طرح‌های عفاف و حجاب را نیازمند تلاش همگانی خواند و تصریح کرد: عفاف و حجاب در همایش‌ها باید برای آقایان و خانم‌ها جدی گرفته شود.

وی با تاکید در برطرف کردن موانع در اجرای عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: رعایت پوشش و حجاب نیاز به اهتمام تمام جامعه دارد.

رضوانی فعالیت در امر عفاف و حجاب را مورد حمایت مسئولان دانست و ابراز داشت: ما مکلف به ادای وظیفه هستیم و هر میزان تلاش و سرمایه‌گذاری کنیم به همان میزان برداشت کرده و بهره می‌بریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان بر رعایت عفاف و حجاب در برگزاری همایش‌ها در این استان تاکید کرد و یادآور شد: هنجارها در برگزاری همایش‌ها باید رعایت شود.

وی با اشاره به فعالیت مدیران دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب، بیان داشت: همه مکلف هستند برای حل و فصل معضل بی‌حجابی تلاش کنند.

رضوانی اقدام‌های انجام شده در امر عفاف و حجاب در گیلان را به خوبی ارزیابی کرد و افزود: هجمه فرهنگی استکبار سنگین است و مناسب با هجمه دشمن باید تلاش شود.

معاون استاندار گیلان به برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در امر عفاف و حجاب در سال 91 اشاره کرد و گفت: دستورالعمل‌های عفاف و حجاب باید بومی‌سازی و اجرا شود.

وی اطلاع‌رسانی در امر عفاف و حجاب را موثر دانست و اذعان کرد: دشمن به دنبال فعالیت‌های مخرب فرهنگی در جامعه است و همه باید با آن مقابله کنند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول