اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

برپایی 33 نمایشگاه عفاف و حجاب در بقاع متبرکه مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی 33 نمایشگاه عفاف و حجاب در امامزادگان مازندران خبر داد.

برپایی 33 نمایشگاه عفاف و حجاب در بقاع متبرکه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی با اشاره به برنامه‌های ویژه فرهنگی برای ایام تعطیلات نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه استان بیان داشت: طرح آرامش بهاری با برنامه‌‌های مختلف فرهنگی، نمایشگاهی و خدماتی برای مسافران نوروزی و زائران امامزادگان از 25 اسفند در بیش از 100 امامزاده آغاز و تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: عید نوروز که سنت نیک پیشینیان برای ما به یادگار مانده بهانه‌ای برای صله ارحام و ارتباط و نزدیکی افراد با یکدیگر است که مردم ولایی مازندران در این رابطه پیش‌قدم هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: این سنت نیک امسال با حضور گسترده مردم در لحظه تحویل سال در جوار مقدس امامزادگان همراه شد که نشان‌دهنده ارادت قلبی مردم استان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

سهرابی خاطرنشان کرد از 25 اسفند تا به امروز پنجم فروردین بیش از 700 هزار نفر در طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان شرکت و حضور یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: مراسم لحظه تحویل سال نو در امامزادگان با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان شهرستان‌ها و استان و قاریان، سخنرانان و مدیحه‌سرایان و مردم ولایتمدار همراه با زیارت آل یاسین و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جوار امامزادگان آغاز شد.

وی همچنین از برپایی خیمه‌های معرفت با عنوان خیمه‌های آرامش بهاری در امامزاده قاسم(ع) ریحان آباد بهشهر، امامزاده عباس(ع) ساری، امامزاده سید حسین(ع) شیرود تنکابن خبر داد و گفت: در این خیمه‌ها چهار روحانی آموزش دیده برای پاسخ به شبهات، گفتمان‌های دینی و مشاوره‌ در بخش‌های مختلف و 56 روحانی به زائران خدمات ارائه می‌کنند و ایستگاه‌های نقاشی، قرآن و... برای کودکان و دانش‌آموزان برگزار است.

این مسئول برپایی نمایشگاه‌هایی با عناوین سیمای عفاف در آیینه حجاب محتوایی و آرامش بهاری را از دیگر برنامه‌های این طرح عنوان کرد و اذعان داشت:‌ مطالب جذابی در ارتباط با مسائل دینی، معضلات فرهنگی و اجتماعی از طریق ادبیات جدید در قالب 15 تابلو طراحی شده و در 33 امامزاده برپا و در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول