اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اجرای طرح کوتاه‌مدت عفاف و حجاب در خراسان‌رضوی

غفاری: با مدیرانی که در طرح عفاف و حجاب اهمال کردند برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی گفت: با مدیرانی که در اجرای طرح کوتاه‌مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در خراسان‌رضوی کوتاهی کردند، برخورد می‌شود.

غفاری: با مدیرانی که در طرح عفاف و حجاب اهمال کردند برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری در جلسه ستاد ویژه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با اشاره به اینکه این طرح خردادماه سال جاری به تصویب رسید، اظهار داشت: در این راستا این طرح به تمام دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌ها ابلاغ شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی در ادامه به گروه هدف این طرح اشاره کرد و افزود: در طرح کوتاه‌مدت جامعه هدف کارکنان و مراجعان دستگاه‌های اجرایی بود این در حالی است که در طرح میان مدت که مدت زمان اجرای آن یک سال است تمام قشرهای جامعه را دبر می‌گیرد.

غفاری رویکرد طرح میان مدت را رویکردی کاملاً فرهنگی عنوان کرد و گفت: در این طرح 20 گروه ارزیاب از 20 دستگاه فعال در امر عفاف و حجاب که دستگاه‌های معین نام گرفته‌اند، فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: این گروه‌ها براساس فرم‌های ارزیابی از بیستم آبان‌ماه سال جاری در 10 روز اقدام به ارزیابی چگونگی اجرای این طرح در 100 دستگاه استان کردند و نتایج و مستندات خود را به منظور جمع‌بندی نهایی به دبیرخانه کارگروه عفاف و حجاب استان ارائه کردند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی در ادامه به اعلام نتایج این طرح اشاره کرد و ادامه داد: ظرف 48 ساعت آینده، جلسه‌ای با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

غفاری گفت: در این راستا گزارش نهایی هیئت نظارت و ارزیابی طرح کوتاه‌مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اعلام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی عفاف و حجاب را امری فطری، انسانی، دینی، قانونی با ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانست، افزود: برای افرادی که به حجاب و پوشش به عنوان یکی از حوزه‌های عفت عمومی بی‌توجه هستند باید راهکارهای متفاوتی ملاک عمل قرار گیرد.

غفاری ناآگاهی، سهل‌انگاری و بیماری روحی را از جمله دلایل بروز این ناهنجاری دانست.

وی با انتقاد از برخی مدیران دستگاه‌هایی که در اجرای طرح طرح کوتاه‌مدت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با گروه‌های ارزیاب همکاری لازم را نداشتند، گفت: در جلسه آینده باید این مدیران پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان‌رضوی به سخنان استاندار خراسان‌رضوی اشاره کرد و افزود: در غیر این صورت طبق سخنان استاندار خراسان‌رضوی به دلیل امتناع این مدیران از مشارکت در اجرای این طرح استانی با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول