اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه درجزین:

حجاب امری فطری است / پوشش در تمام ادیان جایگاه دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه درجزین ضمن تأکید بر اینکه حجاب یک امر فطری است، گفت: حجاب و پوشش در تمام ادیان، دارای جایگاه خاصی است.

حجاب امری فطری است / پوشش در تمام ادیان جایگاه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدرضا رحیمی‏زاده ظهر امروز در نخستین همایش گفتمان دینی با موضوع «حدود شرعی الگوهای اصلی پوشش حجاب» در این شهر اظهار کرد: کسی که خدا را قبول دارد، هم باید به زبان بیاورد و هم در عمل ثابت کند که بنده خداست.

وی افزود: اعتقاد به خدا نباید فقط از طریق زبان و گفتن اینکه من بنده‏اش هستم باشد، بلکه باید دستورات الهی را اطاعت کرد و آنها را به خوبی انجام داد.

این استاد اخلاق و علوم دینی اظهار داشت: در دین مبین اسلام و در "سوره نور"، خداوند به اندازه کافی در مورد حجاب و ریزه‏کاری‏های آن مطلب بیان فرموده است.

رحیمی‏زاده تصریح کرد: هر کسی خواست به عنوان بنده خدا به این دستورات عمل کند و خود را از ورطه گناه و منجلاب فساد نجات دهد، باید آن را به دقت فراگرفته و به ‏کار بندد، زیرا در دادگاه عدل الهی هیچ عذری برای بنده پذیرفته نیست که راهنمایی یا الگویی وجود نداشته باشد.

وی گفت: حجاب و پوشش در تمام ادیان دارای جایگاه خاصی بوده و یکی از دلایل اساسی آن، این است که حجاب و عفاف، یک امر فطری محسوب می‏شود.

امام جمعه درجزین در پایان تصریح کرد: ادیان الهی، به خاطر تناسبشان با فطرت و احکام کلی، جهت و شیوه واحدی دارند.

این همایش با حضور حدود 200 نفر از دختران درجزینی در دبیرستان "هاجر" این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول