اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل اوقاف قزوین خبر داد

نمایشگاه عفاف و حجاب در امامزادگان قزوین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برپایی 20 نمایشگاه عفاف و حجاب در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین خبر داد.

نمایشگاه عفاف و حجاب در امامزادگان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت‌الاسلام جواد مرادی با اشاره به برنامه‌های ویژه فرهنگی برای ایام تعطیلات نوروز در امامزادگان و بقاع متبرکه استان گفت: طرح آرامش بهاری با برنامه‌‌های مختلف فرهنگی، نمایشگاهی و خدماتی برای مسافران نوروزی و زائران امامزادگان از بیست و هشتم اسفند در بیش از 80 امامزاده آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.

وی افزود: عید نوروز که سنت نیک پیشینیان برای ما به یادگار مانده بهانه‌ای برای صله ارحام و ارتباط و نزدیکی افراد با یکدیگر است که مردم ولایی استان قزوین نیز در این زمینه پیشقدم هستند.

سرپرست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ادامه داد: این سنت نیک امسال با حضور گسترده مردم در لحظه تحویل سال در جوار مقدس امامزادگان همراه شد که نشان‌دهنده ارادت قلبی مردم استان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که مراسم لحظه تحویل سال نو در امامزادگان با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولان شهرستان‌ها و استان و قاریان، سخنرانان و مدیحه‌سرایان و مردم ولایتمدار همراه با زیارت آل یاسین و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری از جوار امامزادگان آغاز شد.

مرادی خاطر نشان کرد از 25 اسفند تا پنجم فروردین بیش از یک میلیون نفر در طرح آرامش بهاری در جوار امامزادگان شرکت و حضور یافتند.

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همچنین از برپایی خیمه‌های معرفت با عنوان خیمه‌های آرامش بهاری در امامزادگان شاخص استان خبر داد و گفت: در این خیمه‌ها روحانیون آموزش دیده برای پاسخ به شبهات، گفتمان‌های دینی و مشاوره‌ در بخش‌های مختلف به زائران خدمات ارائه می‌کنند و ایستگاه‌های نقاشی، قرآن و ... برای کودکان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه‌هایی با عناوین سیمای عفاف در آیینه حجاب محتوایی و آرامش بهاری را از دیگر برنامه‌های این طرح عنوان کرد و افزود:‌ مطالب جذابی در ارتباط با مسائل دینی و معضلات فرهنگی و اجتماعی از طریق ادبیات جدید در قالب 15 تابلو طراحی شده و در 20 امامزاده برپا و در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول