اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با چشم‌انداز سال 1394

سند پشتیبان برنامه پنجم فارسان تدوین شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فارسان گفت: برنامه عملیاتی و سند پشتیبان برنامه پنجم شهرستان فارسان با چشم‌انداز سال 1394 نیز تدوین شده است.

سند پشتیبان برنامه پنجم فارسان تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز مردانی‌نژاد ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: 81 میلیارد ریال از محل اعتبارات مازاد به پروژه چهار خطه سورشجان - فارسان - کوهرنگ اختصاص یافت.

وی بر ضرورت توسعه راه‌های ارتباطی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: احداث پروژه‌های چهار خط در تسهیل رفت و آمد و رونق اقتصادی منطقه بسیار تأثیرگذار است.

مردانی‌نژاد در ادامه با اشاره به ضرورت روند توسعه این شهرستان، گفت: برنامه عملیاتی و سند پشتیبان برنامه پنجم شهرستان فارسان با چشم‌انداز سال 1394 نیز تدوین شده است.

فرماندار شهرستان فارسان زمان تهیه این سند را 15 اردیبهشت اعلام کرد و گفت: محور سند یاد شده ترسیم افق پیشرفت برای شهرستان فارسان محسوب می‌شود.

وی در ادامه همچنین با اشاره به شعار سال‌ جاری به‌نام تولید ملی ـ حمایت از کار و سرمایه ایرانی، گفت: شعار سال مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و موقعیت نظام جمهوری اسلامی ایران سطح ملی و بین‌المللی انتخاب می‌شود و معظم‌له با در نظر گرفتن تمام شرایط حاکم بر جامعه، جهان اسلام و سطح بین‌المللی و با عنایت به دوراندیشی که دارند تصمیمی هوشمندانه و مدبرانه می‌گیرند که توجه به آن به سعادت فردی و اجتماعی مان کمک کند و باعث عزت و آبروی بیشتر نظام می‌شود.

مردانی نژاد با اشاره به گام‌های موثر برداشته شده در حوزه‌های مختلف اقتصادی و بازرگانی در سال گذشته تصریح کرد: در سال جاری با تداوم حرکت جهادی و همتی متعالی‌تر شاهد توفیقات بیشتری در عرصه‌های صنعتی و بازرگانی استان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان فارسان با بیان اینکه اگر هر یک از ما در هر هدف که برایمان مشخص شده، تلاش کنیم؛ بی‏شک در آن کار موفق خواهیم بود، گفت: همه ما باید برای حفظ و اعتلای فرهنگ اسلامی و انقلابی و مبانی مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول