اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای فنی استان انجام می‌شود

تدوین شیوه‌نامه تشویق و تنبیه پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمدی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدوین شیوه‌نامه تشویق و تنبیه پیمانکاران این استان خبر داد.

تدوین شیوه‌نامه تشویق و تنبیه پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمدی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، کورش امیدی‌پور امروز در نشست شورای فنی این استان اظهار کرد: امسال نظارت بیشتری بر رعایت اصول فنی و توجه به کیفیت و استانداردسازی در همه ساخت و سازها به خصوص پروژه‌ها در برنامه کاری شورای فنی و کمیته‌های آن و سازمان نظام مهندسی قرار خواهد گرفت.

امیدی‌پور افزود: برای جلوگیری از هدر روی منابع و همچنین افزایش کیفیت، استانداردسازی در تولید مصالح مرغوب در سال 91 نظام ارزیابی و نظارت در مناطق شهری و روستایی قوی‌تر عمل خواهد کرد.

وی با بیان این‌که در سال جدید ارزیابی کلی از پیمانکاران و مشاوران به عمل می‌آید و بر اساس شاخص‌های مختلف و نظرخواهی از دستگاه‌های اجرایی پیمانکاران خوب، متوسط و ضعیف مشخص خواهند شد، تصریح کرد: همچنین شیوه‌نامه شورای فنی برای تشویق و تنبیه پیمانکاران تدوین خواهد شد.

امیدی‌پور بازدید مداوم از پروژه‌های در دست اجرا، شیوه نگهداری از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده، تهیه بانک اطلاعاتی از همه بنگاه‌های تولید مصالح ساختمانی، شناسایی و معرفی واحدهای تولیدی غیر استاندارد را از دیگر برنامه‌های شورای فنی در سال جدید برشمرد.  

وی تاکید کرد: برای تکمیل هر طرح و پروژه‌ای زمان اجرا و تکمیل آن مشخص است و باید تلاش کنیم حتی کمتر از زمان ممکن اما با رعایت کامل ضوابط و اصول فنی پروژه‌ها به اتمام برسند و در ساخت و سازها علاوه بر رعایت حریم‌ها و اشراف کامل بر قوانین آن، باید کنترل، نظارت و بازرسی‌ها به نحوی انجام ‌گیرد که تضمین‌کننده اصول فنی باشد.

 امیدی‌پور یادآور شد: تلاش بر این است در سال جدید پروژه‌های در درست اجرا با اولویت تکمیل شوند و پروژه جدید تعریف نشود.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول