اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/سفر به سرزمین ملائک/-18

ویژه‏نامه "سرزمین صداقت" منتشر شد

خبرگزاری فارس: معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از انتشار ویژه‏نامه "سرزمین صداقت" ویژه راهیان نور استان سمنان خبر داد.

ویژه‏نامه "سرزمین صداقت" منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، علی‏رضا رجبی در این زمینه اظهار داشت: از آنجا که یکی از وظایف ذاتی روابط عمومی و تبلیغات در سپاه و بسیج، انعکاس اخبار و رویدادهای این سازمان انقلابی و مردمی است بنابراین با عنایت به برگزاری اردوهای راهیان نور، این معاونت با انتشار این روزنامه خبری، زائران را از اخبار راهیان نور مطلع می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‏ریزی انجام شده مقرر است تا 10 شماره روزنامه سرزمین صداقت منتشر شود، گفت: این روزنامه در قطع آ‌سه و در دو صفحه آماده می‏شود و ضمن انعکاس رویدادهای ویژه راهیان نور استان سمنان در تمام اردوگاه‏ها توزیع شده و در اختیار زائران قرار می‏گیرد.

رجبی افزود: با توجه به حضور زائران در اماکن استقرار راهیان نور و همچنین حضور اقشار مختلف مردم استان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، این روزنامه تلاش می‏کند تا ابعاد مختلف حرکت عظیم راهیان نور و فرهنگ متعالی دفاع مقدس را منتشر سازد.

وی تصریح کرد: نشریه سرزمین صداقت مورد استقبال زائران، خادمان و مسئولان ستاد برگزاری راهیان نور قرار گرفته و این روزنامه به رسانه اصلی راهیان نور استان سمنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس تبدیل شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان اظهار داشت: یکی از مهم‏ترین کارکردهای این روزنامه علاوه بر اطلاع‏رسانی، بازخوردگیری از فعالیت راهیان نور بوده و تهیه‏کنندگان این نشریه تلاش می‏کنند نقاط قوت و ضعف راهیان نور را از طریق مصاحبه با مسئولان کاروان‏ها و انتشار در روزنامه سرزمین صداقت، به برگزارکنندگان راهیان نور منتقل کنند.

رجبی در پایان افزود: علاوه بر اخبار روتین و خبری راهیان نور و اطلاع‏رسانی مواضع مسئولان ستاد راهیان نور استان، انجام گفت‏وگوهای صمیمی با خادمان شهدا و خانواده معظم شهدا و پیگیری سوژه‏های خبری از دیگر اقدامات مورد نظر در این نشریه است.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول