اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-10

فریدون: مراقبت شود حادثه‏ای در اردوهای راهیان‌نور رخ ندهد

خبرگزاری فارس: رئیس قرارگاه راهیان‌نور استان سمنان گفت: همه کاروان‏ها باید مراقبت کنند که حادثه‏ای در اردوهای معنوی راهیان‌نور رخ ندهد.

فریدون: مراقبت شود حادثه‏ای در اردوهای راهیان‌نور رخ ندهد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عبدالرحیم فریدون ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری راهیان‌نور استان سمنان که در اردوگاه شهید زین‏الدین برگزار شد، اظهار کرد: راهیان‌نور فرصت خدمت به شهداست و باید قدر این توفیق الهی را بدانیم.

وی با بیان اینکه خادمان راهیان‌نور هرگز به دنبال تشویق مدیران و فرماندهان نیستند بلکه میزبانان اصلی راهیان‌نور وجود نازنین شهدا هستند، افزود: راهیان‌نور در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: فعالیت در راهیان‌نور بسیار زیباست و خدمتگزاران راهیان‌نور از این فعالیت لذت می‏برند و هرگز خسته نمی‏شوند.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: قطعاً یکی از مهم‏ترین راه‏های زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین سیره نورانی آنها، راهیان‌نور است، البته برگزاری یادواره شهدا نیز به دنبال همین هدف است ولی معتقدیم راهیان‌نور تأثیر بیشتری دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر در برگزاری راهیان‌نور دانشجویی، مشکلات و مضایق مالی و پشتیبانی نبود، قطعاً آمادگی برگزاری این اردو تا استعداد 8 هزار نفر را داشتیم، اما همین مشکلات موجب شد تا علی‏رغم استقبال بی‏نظیر دانشجویان، این اردوها در حدود 2 هزار و 500 نفر برگزار شود.

فریدون با بیان اینکه کلیه اعضای ستاد راهیان‌نور استان سمنان به خصوص مسئولان کاروان‏ها باید مراقبت کنند که حادثه‏ای در این اردوهای معنوی رخ ندهد، گفت: حادثه در ذات خود ناگوار است و شیرینی این کار عظیم فرهنگی را در کام همه تلخ خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به برخی مشکلات در برگزاری راهیان‌نور گفت: هر جا اشکال وجود دارد، باید به زودی آن مسئله طرح شود و برای آن تدبیر صورت گیرد تا معضلات رفع شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول