اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک -24

250 سمنانی برای خادم‏الشهدایی اعلام آمادگی کردند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته خادم‏الشهدای قرارگاه راهیان‌نور استان سمنان از اعلام آمادگی 250 سمنانی برای خادم‏الشهدایی در اردوهای راهیان‌نور خبر داد.

250 سمنانی برای خادم‏الشهدایی اعلام آمادگی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی قندهاری ظهر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این‌باره افزود: بیش از 250 نفر از بسیجیان استان سمنان برای فعالیت به عنوان خادم‏الشهدا اعلام آمادگی کردند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، 75 نفر به قید قرعه انتخاب و بعد از بررسی لازم، در سرزمین‏های نور بکارگیری شدند.

مسئول کمیته خادم‏الشهدای قرارگاه راهیان‌نور استان سمنان در ادامه افزود: از بین نفرات برگزیده شده به قید قرعه، تعداد 18 نفر را خواهران و 57 نفر را برادران تشکیل می‏دهند.

وی یادآور شد: هم‌چنین در مجموع 12 نفر از گرمسار، 20 نفر از سمنان، 20 نفر از دامغان و 25 نفر از شاهرود نفرات اعزام شده استان سمنان به عنوان خادم‏الشهید هستند.

قندهاری با بیان اینکه علاوه بر بکارگیری این 75 نفر، تعداد 50 نفر از خادمان بسیجی استان سمنان نیز با هماهنگی ستاد مرکزی راهیان‌نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بکارگیری شده‌اند، خاطرنشان کرد: خادمان شهدا از 20 اسفندماه سال گذشته در سه اردوگاه فتح‏المبین شوش، شهید زین‏الدین اندیمشک و ثامن‏الائمه(ع) آبادان مستقر شده و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند. 

مسئول کمیته خادم‏الشهدای قرارگاه راهیان‌نور استان سمنان در پایان تصریح کرد: 20 نفر از خادمان شهدا از 12 اسفندماه سال 90، به عنوان نیروهای کمکی آشپزخانه شوش، در اختیار آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول