اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک -23

امامی: غذای سالم و با کیفیت برای زائران راهیان‌نور مهیا می‏شود

خبرگزاری فارس: معاون آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان، غذای سالم و با کیفیت برای پذیرایی از زائران راهیان‌نور را تأمین می‌کند.

امامی: غذای سالم و با کیفیت برای زائران راهیان‌نور مهیا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حسن امامی امروز اظهار کرد: مهم‏ترین فعالیت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در اردوهای راهیان‌نور، تأمین تغذیه سالم و با کیفیت برای زائران است.

وی با بیان اینکه مسافت استان سمنان تا خوزستان بسیار زیاد است، افزود: برای تغذیه زائران راهیان‌نور در مسیر رفت و برگشت، شش آشپزخانه پیش‌بینی شده است که سه آشپزخانه توسط بخش خصوصی و سه آشپزخانه توسط سپاه استان سمنان اداره می‌شود.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: غذای زائران راهیان‌نور در مسیر رفتن به خوزستان در شهرستان‌های قم، خرم‌آباد، شوش و آبادان طبخ شده و در بین آنها توزیع می‌شود و زائران در زمان برگشت به استان سمنان نیز علاوه بر تهیه و توزیع غذا در شوش، در اراک و سمنان نیز پذیرایی می‌شوند.

وی پذیرایی زائران در سمنان را مخصوص زائران شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میامی برشمرد و گفت: با توجه به اینکه در مسیر بازگشت به استان، زائران راهیان‌نور شب هنگام به سمنان می‌رسند، برای آنها غذا تهیه شده است.

امامی افزود: با توجه به اینکه در استان خوزستان دو آشپزخانه در شوش و آبادان تدارک دیده شده، علاوه بر توزیع غذا در اردوگاه‏ها، در روز سوم این سفر نورانی و در مسیر یادمان‌های فکه، هویزه و طلائیه، نهار زائران توسط خودوری مخصوص حمل غذا به صورت گرم از شوش به یادمان شهدای هویزه منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از 4 هزار قرص نان توسط آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در شوش تهیه و برای صرف صبحانه و شام زائران، بسته‌بندی می‌شود.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان در ادامه تصریح کرد: مجموعه آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان از 12 اسفندماه در استان خوزستان حضور یافته و علاوه بر کاروان‌های عمومی، تغذیه تمام کاروان‌های اعزامی دانشجویان استان سمنان را انجام داده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر تغذیه، این معاونت در پشتیبانی وسایل‌نقلیه، ترابری، سوخت‌رسانی، آب‌رسانی و انتقال ادوات آماده‌سازی اردوگاه‏ها در استان خوزستان فعال بوده است.

به گزارش فارس بیش از 30 بسیجی خادم‏الشهید در آشپزخانه‌های شوش و آبادان در امر، طبخ، بسته‌بندی و توزیع غدا، به آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان کمک می‏کنند.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول