اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-27

سومین کاروان شاهرود به سرزمین نور اعزام شد

خبرگزاری فارس: سومین کاروان راهیان‌نور از شاهرود به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شد.

سومین کاروان شاهرود به سرزمین نور اعزام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مسئول سومین کاروان راهیان‌نور شاهرود ظهر امروز در این زمینه گفت: در مرحله‌ پایانی اعزام زائران سرزمین نور شهرستان شاهرود، 476 نفر زائر با 10 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

حسین یارمحمدی در ادامه افزود: سه نفر راوی و یک نفر روحانی این کاروان را همراهی می‏کنند و از مهم‏ترین برنامه‏های فرهنگی این کاروان، اولویت قرار دادن نماز جماعت است.

یارمحمدی با اشاره به کم بودن زمان اردو و تراکم برنامه‌ها گفت: حجم برنامه‌ها نسبت به زمان اجرای آن مناسب نیست و در کاروان‌هایی که زائران بیشتری دارند، با کوچک‏ترین نقص در ناوگان حمل و نقل، مجموعه کاروان دچار مشکل می‌شود و این امر موجب نارضایتی زائران خواهد شد.

وی با گلایه از کمبود محصولات و برنامه‌های فرهنگی تصریح کرد: برای کاروان‌هایی با این تعداد از زائر، باید برنامه‌های فرهنگی جامع‌تری تدارک دیده شود.

مسئول سومین کاروان راهیان‌نور شاهرود خاطرنشان کرد: کیفیت و اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی معنوی در کاروان راهیان‌نور با زائر بیش از 200 نفر کاهش می‌یابد و بهتر است در تعداد زائران و کاروان‌ها بازنگری صورت پذیرد.

وی با اشاره به استقبال کم‌نظیر مردم از اردوهای راهیان‌نور افزود: در صورت پشتیبانی نهادهای فرهنگی اجتماعی استان سمنان از این برنامه‌ی معنوی، مجموعه‌ سپاه و بسیج توانایی اعزام مردم را به سرزمین‌های نور داراست.

یارمحمدی در پایان گفت: بیش از 70 درصد اعزام شدگان در سومین کاروان راهیان‌نور شاهرود، برای نخستین بار در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور می‌یابند.

به گزارش فارس، در قالب سه کاروان اعزامی از شاهرود، مجموعاً یک‏ هزار و 250 نفر از مردم این شهرستان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول