اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر به سرزمین ملائک-20

دین‏پرور: راهیان‌نور فرهنگ شهادت را در جامعه می‏دمد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: با حضور در مشهد شهیدان و همراه شدن با کاروان‏های راهیان‌نور، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دمیده می‏شود.

دین‏پرور: راهیان‌نور فرهنگ شهادت را در جامعه می‏دمد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، یحیی دین‏پرور که به همراه کاروان راهیان‌نور مهدیشهر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور یافته بود، ظهر امروز در مراسمی بیان کرد: با حضور نسل سوم انقلاب در مشهد شهیدان، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه دمیده می‏شود.

دین‏پرور حرکت عظیم فرهنگی راهیان‌نور یکی از برنامه‏های مهم و تأثیرگذار در جامعه اسلامی ایران دانست و گفت: وفاق و هم‌دلی مسئولان در اجرای اردوهای راهیان‌نور تأثیر بالایی دارد.

وی با اشاره به فعالیت قابل تقدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قرارگاه راهیان‌نور استان سمنان افزود: این کمیته با اقدامات تبلیغی و اطلاع‌رسانی به موقع خود، تأثیر بسزایی در راهیان‌نور دارد.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر با ابراز رضایتمندی از اجرای برخی از برنامه‏ها گفت: هماهنگی و مدیریت قرارگاه قابل تقدیر است و هم‌چنین تغذیه و اماکن اسکان زائران وضعیت مطلوبی دارد، البته باید نسبت به حفاظت و حراست از اماکن اسکان زائران توجه بیشتری صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: در بخش پشتیبانی از راهیان‌نور همه ادارات شهرستان باید تلاش کنند، اما چون درک باور و تأثیرگذاری راهیان‌نور برای مدیران به وجود نیامده است، برخی ناهماهنگی‏ها در پشتیبانی از این اقدام بزرگ فرهنگی به وجود آمده است.

دین‏پرور ضمن اشاره به فشردگی برنامه‏های راهیان‌نور گفت: فشردگی برنامه‏های سفر و کم شدن زمان اردو، به زائران و مدیران کاروان‏ها فشار فراوانی وارد می‏کند و سبب دغدغه بیش از اندازه مدیران کاروان‏ها می‏شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اشکالات قابل توجه در کاروان‏های راهیان‌نور، روزمرگی و گرفتار شدن در اقدامات کلیشه‏ای است، از این‌رو به کاروان‏ها توصیه کردیم که با تلاش و مجاهدت و پیگیری در جهت عمق‏بخشی به راهیان‌نور تلاش کنند و حتی‏المقدور در برنامه‏ریزی‏های جاری در طول اردو، ابتکار و خلاقیت ایجاد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مهدیشهر در پایان به ضرورت برنامه‏ریزی برای زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران به عنوان یک خواسته عمومی زائران اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر مقدس قم در مسیر رفت و برگشت زائران قرار دارد، شایسته است در خصوص زیارت اماکن مذهبی در این شهر از سوی مدیران عالی ستاد توجه ویژه‏ای صورت پذیرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول