اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زرند:

مصرف کالاهای داخلی باید فرهنگ‌سازی شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرند گفت: فرهنگ‌سازی برای معرفی کالاهای داخلی باید از طریق صدا و سیما، مطبوعات، آموزش و پرورش، ادارات، خانواده‌ها، اصناف و بازاریان صورت گیرد.

مصرف کالاهای داخلی باید فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زرند با اشاره به روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار داشت: باید شاکر این نعمت الهی باشیم که با تکمیل نیروگاه بوشهر، تولید اورانیوم مورد نیاز رآکتور هسته‌ای تهران و تولید صفحه سوخت هسته‌ای گام‌های دیگری در این ارتباط برداشته شده است.

وی بیان کرد: اما در مقابل دشمنان با توطئه‌های زیادی در صدد جلوگیری این پیشرفت بزرگ هستند و دانشمندان زیادی را در این ارتباط به شهادت رساندند.

کرمی‌پور عنوان کرد: طی سال گذشته بزرگ‌ترین تحول در جمهوری اسلامی پیشرفت‌های هسته‌ای بود که رئیس آژانس بین‌المللی‌ گزارش می‌دهد، جمهوری اسلامی توسط کارشناسان روسی آزمایش هسته‌ای انجام داده و واکنش تند روس‌ها را در این رابطه داشتیم. 

خطیب جمعه زرند با اشاره به نامگذاری سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که قصد دشمنان این است که دولت جمهوری اسلامی نتواند وضع زندگی مردم را سر و سامان داده و تولید ملی را افزایش دهد.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی برای معرفی کالاهای داخلی باید از طریق صدا و سیما، مطبوعات، آموزش و پرورش، ادارات، خانواده‌ها، اصناف و بازاریان صورت گیرد.

کرمی‌پور گفت: امام خمینی (ره) یکی از پایه‌های نهضت خود را شعار " نه شرقی، نه غربی" قرار دادند و اعلام کردند که اسلام می‌تواند قلدران را به خاک بکشاند.

وی بیان کرد: ما نیازی به رابطه با امریکا نداریم، امام راحل رابطه با امریکا را رابطه با ظلم و غارتگری دانستند، اگر می‌خواهیم اسلام را پیش ببریم، نباید نوکر کسی باشیم.

کرمی‌پور تصریح کرد: یکی از سران فتنه اظهار داشته که باید با امریکا ارتباط برقرار کنیم، امام خمینی (ره) فرمودند «سازش امروز با قدرت‌های استکباری نابودی تا آخر است».

امام جمعه زرند گفت: زمانی که اسلام وجود دارد، باید تا آخر ایستاد و از کشور دفاع کرد، ابرقدرت‌ها آن لحظه‌ای که منافعشان اقتضا کند، قدیمی‌ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می‌کنند، برای امریکا دوستی و صداقت معنایی ندارد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول