اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی:

دستیابی به افق ترسیم شده از سوی رهبری نیازمند فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در تمام امور جامعه گفت: دستیابی به افق ترسیم شده از سوی رهبری نیازمند فرهنگ‌سازی است.

دستیابی به افق ترسیم شده از سوی رهبری نیازمند فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بیوک مقدسی‌بخشایش پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این مطلب اظهار داشت: برای دستیابی به افق ترسیم شده از سوی رهبر انقلاب در سال 91 به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید زیرساخت‌های فرهنگی را برای فرهنگ‌سازی صحیح در جامعه به منظور افزایش اقبال عمومی مردم در استفاده از تولیدات داخلی فراهم کرد.

وی افزود: نقش صدا و سیما در ایجاد این فرهنگ در کنار سایر رسانه‌های ارتباط جمعی بسیار خطیر و بی‌بدیل است و امید می‌رود برنامه‌سازی‌های مناسبی در قالب برنامه‌های خانوادگی انجام شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان درباره پیروزی‌های ملت مسلمان و غیرتمند جمهوری اسلامی در سال 90 اظهار کرد: سال گذشته سال پربرکت و غرورآفرینی برای ملت ایران بود چراکه در این سال برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای، فرستادن چند موشک ماهواره‌بر علمی به فضا و در مدار قرار گرفتن آنها و پیشرفت‌های قابل توجه در حوزه ساختمان‌سازی، غلبه بر تحریم‌های سنگین دشمنان و دارا بودن امنیت و کارهای بسیار دیگر که در شمارش نمی‌گنجد برای همه قابل دیدن و لمس بود.

مقدسی به موفقیت‌های بسیار عالی دریایی، هوایی و زمینی ارتش اشاره کرد و گفت: بستن تنگه هرمز و مانورهای بسیار سنگین در دریای ایرانی و همیشگی خلیج فارس و فراتر از آن گذر ناوهای ایرانی از کانال سوئز و راهیابی به آب‌های آزاد و دریای مدیترانه پیروزی عظیم و دستاوردی فراوان داشت و این موجب رعب و وحشت در اردوی دشمن شد.

وی در مورد شرق کشور و فعالیت تروریست‌های آمریکایی در سال 90 که موجب آزار مردم می‌شدند نیز اظهار کرد: با پایین آوردن هواپیمای حامل ریگی به عنوان رئیس تروریست‌های شرق کشور و گرفتار کردن وی و بقیه اعضای این گروه تروریستی آدمکش یک موفقیت عظیم که آرامش و امنیت را به این منطقه بازگرداند نصیب مردم شریف سیستان و بلوچستان و سایر هموطنان شد.

مقدسی خاطرنشان کرد: غلبه دیپلماسی ایران در جهان به خصوص برگشت ذلت‌بار سفرای کشورهای اروپایی و غرب که به خاطر اشغال چند ساعته سفارت انگلستان توسط حرکت خودجوش دانشجویان ایرانی، کشور را بدون توجیه و توضیح ترک کرده بودند، یک شکست بزرگ برای غرب و یک پیروزی غرورآفرین برای ایران در سال 90 بود.

وی با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم غیرت‌مند و سلحشور و مسلمان جمهوری اسلامی ایران با این دو حرکت پیروزمندانه ثابت کردند گروهک‌های فتنه‌گر، منحرفان و به کل اصلاح‌طلبان منزوی شده‌اند و سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی به خصوص شیطان بزرگ نواختند و آنها را عقب‌تر و عقب‌تر راندند.

مقدسی در خصوص این سؤال که نظر شما در مورد پرسش نمایندگان از رئیس جمهوری چیست، افزود: پرسش و پاسخ از طرف نمایندگان مجلس و رئیس جمهور باید روشن و آشکار انجام گیرد و اگر به طرف ابهامات کشیده شده و واضح نباشد کاری است عبث و بی‌معنی که ان‌شاءالله پرسش‌ها و پاسخ‌ها به صورت دوستانه و مسالمت‌آمیز در انظار عمومی انجام گیرد و به شک و گمان‌ها پایان داده شود.

وی در مورد پیروزی مسلمانان در مصر نیز اضافه کرد: باید مجلس انقلابی و اسلامی مصر یک انتخابات پرشور و داغ با کمک مردم در کشورشان انجام داده و یک رئیس جمهور متعهد، اسلام‌شناس و ضد استکباری را انتخاب کنند.

مقدسی در مورد انتخابات مرحله دوم نیز اظهار داشت: امیدواریم مردم با شور و شعور حسینی و انقلابی بار دیگر در پای صندوق‌های رای حاضر شده و سه کاندیدای باقیمانده خود برای تصدی کرسی وکالت مجلس را انتخاب کرده و راهی خانه ملت کنند.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول