اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

پیام نوروزی امسال نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه‌ها باید در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی بسترساز بوده و فرهنگ‌سازی کنند.

پیام نوروزی امسال نیاز به فرهنگ‌سازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمندامین صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در سال 91 اظهار داشت: کتابخانه‌ها باید در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری بستر‌ساز بوده و فرهنگ‌سازی کنند.

این مسئول تلاش برای شناساندن امکانات بومی و محلی و سرمایه‌ها و تولیدات ملی و استانی را از موارد مهم دیگر نهادهای فرهنگی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.

فرهمندامین تصریح کرد: قشرهای مختلف فرهنگی در حوزه‌های مختلف اعم از نویسندگان و مولفان و سایر اصناف می‌توانند با شناسایی و معرفی سرمایه‌ها‌ی ملی و محلی در شکوفایی علمی و اقتصادی جامعه نقش موثری ایفا کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در ادامه تلاش هدفمند، بهره‌گیری از نقاط قوت، استفاده از تجربیات گذشته و از بین بردن نقاط ضعف، نگاه به افق و آینده و برنامه‌ریزی مشخص و هدفمند را در راستای پیشبرد و تحقق اهداف و چشم انداز‌های نهاد موثر دانست.

وی تصریح کرد: توجه به خرد جمعی و هم‌افزایی کارکنان موجب شکوفایی کتابخانه و ارائه خدمات مطلوب و مناسب خواهد شد.

فرهمندامین در بخش دیگری از سخنان خود از گسترش فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و برنامه‌ریزی برای بسط این فعالیت‌ها در سال جدید خبر داد و گفت: در نظر داریم با اجرای طرح‌های کلان کتابخانه‌های عمومی را به اوج اعتلای خود برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در پایان اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید اقبال عمومی به کتابخانه‌ها افزون‌تر شده و ما شاهد رونق مطالعه در استان اردبیل باشیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول