اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

دشمنان ایران اسلامی مشکلات عدیده‌ای دارند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: امروز دشمنانی که قصد ضربه زدن به ما را داشتند، خودشان گرفتار گرانی بنزین و نفت و مایحتاج اولیه اقتصادی هستند.

دشمنان ایران اسلامی مشکلات عدیده‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: با موقعیت و قدرت به دست آمده از اسلام و انقلاب اسلامی کشور ایران باید قدرت اقتصادی جهان را داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز دشمنانی که قصد ضربه زدن به ما را داشتند، خودشان گرفتار گرانی بنزین و نفت و مایحتاج اولیه اقتصادی هستند.

حسینی تصریح کرد: امریکا و صهیونیست در حال فروپاشی و حرکت‌های به وجود آمده به نفع مسلمانان است، امریکایی که می‌خواهد دولت کنونی سوریه و بشار اسد را به سقوط برساند و مخالفان را تقویت کند به این دلیل است که یک رژیم امریکایی را در سوریه داشته باشد تا بتواند جبهه اول مخالفت و مبارزه با صهیونیست را بشکند.

وی گفت: اما مطمئناً ملت سوریه با حمایت و حضورشان در صحنه کشور خود را به امریکا نمی‌دهند.

حسینی به عملیات غرورآفرین نیروی دریایی کشورمان در نبرد با دزدان دریایی اشاره کرد و بیان داشت: این دزدان دریایی به ظاهر سومالیایی که ما آنها را امریکایی می‌دانیم از قدرت ارتش و سپاه و نیروی دریایی ما بی‌خبر هستند و نمی‌دانند هر کجا منافع جمهوری اسلامی در خطر باشد، حضور دارند و قطعاً به اهداف خود می‌رسند.

خطیب جمعه سیرجان گفت: واردکردن کالاهای تجملاتی ضربه به اقتصاد کشور است و در سال تولید ملی باید دولت و سرمایه‌داران برنامه‌ریزی کنند تا کالاهای با کیفیت تولید کنند.

حسینی اذعان کرد: مردم نیز به سمت مصرف کالاهای داخلی بروند تا ایران اسلامی برای همیشه قطب اقتصاد و اقتدار عزت همیشگی در جهان باشد.

وی دولت و مجلس را به همدلی فراخواند و بیان داشت: استیضاح وزرا حق مجلس است اما این روزها و ابتدای سال جدید نباید طرح استیضاح را مطرح کرد و مقداری تعامل و تذکر می‌تواند نقص‌های یک وزارتخانه را برطرف کند.

حسینی افزود: نباید سریعا برای استیضاح اقدام کرد و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان آماده کرد.

وی تصریح کرد: ممکن است رئیس جمهور نیز تخلفاتی داشته باشد، اما در برابر این همه کار خوب نباید دولت را زیر سؤال برد و مجلس لازم است تا دولت را همراهی کند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول