اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

تمام تلاش دشمنان بر محور تخریب نظام است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: تمام تلاش، برنامه و اقدامات دشمنان بر محور تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

تمام تلاش دشمنان بر محور تخریب نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات در ایران به دلیل کارکردها و اثرگذاری‌هایشان از حساسیت و نگاه ویژه‎ای برخوردارند به همین دلیل دشمنان برای سنگین کردن فضای انتخابات تمام توان خود را بویژه در حوزه رسانه‎ای ساماندهی می‎کند.

وی افزود: دشمنان همیشه سعی دارند با ایجاد هراس، برجسته‎سازی توهمات، از بین بردن روحیه وفاداری، زیر سؤال بردن دستاوردهای نظام و اثربخش بودن تحریم‎ها حضور حداکثری مردم را در انتخابات کم کنند.

شنبدی تصریح کرد: تمام این دسیسه‎ها در نخستین ساعات روز 12 اسفند با حضور مقام معظم رهبری در پای صندوق رأی خنثی و بی‎اثر شد.

شنبدی اضافه کرد: در این انتخابات همچون گذشته از دو نعمت ولایت و مردم برخوردار بودیم و این دو نعمت سبب شد بار دیگر سیلی محکمی بر صورت یاوه‎گویان و دشمنان بزنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در این روز انتظارات مقام معظم رهبری و دستاوردهای راهبردی آن برای نظام برآورده شد.

وی با بیان اینکه این دوره از انتخابات برای استان بوشهر در نوع خود بی‎نظیر بود یادآور شد: امانتداری، عدالت‎محوری، حضور حداکثری، قانون‎گرایی، سلامت، امنیت و آرامش از مهم‌ترین ویژگی‎های این دوره از انتخابات در کشور و استان بوشهر بود.

شنبدی ادامه داد: تلاش همه عوامل، مجموعه‏ها و دست‎‎اندرکاران برگزاری انتخاباتی سالم و امن در استان بوشهر قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: ستاد انتخابات استان بوشهر فعالیت و عملکرد همه دستگاه‎ها و عوامل مرتبط با انتخابات را به طور لحظه‎ای رصد می‎کرد و این فضا با حضور و همت همگانی و در سایه ولایتمداری کار را بر همگان آسان کرد.

معاون استاندار بوشهر گفت: 12 اسفند تداوم حرکت حماسه‎ای 12 فروردین بود که مردم به جمهوریت و اسلامیت رأی دادند و باز دیگر دشمنان را ناکام کردند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول