اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی:

تلاش‌ دشمنان برای محدود کردن ایران حصار کشیدن به دور خودشان است

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های دشمنان برای محدود کردن ایران اسلامی به معنای حصار کشیدن به دور خودشان است.

تلاش‌ دشمنان برای محدود کردن ایران حصار کشیدن به دور خودشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان عسکر جلالیان شامگاه پنجشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ایران در سال‌های اخیر در زمینه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای پیشرفت‌هایی چشمگیر داشته و این پیشرفت‌ها زمینه‌ساز حیرت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری 20 فروردین به نام انرژی هسته‌ای خاطر نشان کرد: نامگذاری 20 فروردین ماه به نام انرژی هسته‌ای مصداق واقعی و عینی"خواستن توانستن است" که توسط جوانان دانشمند ایران اسلامی محقق شده است.

جلالیان در همین راستا اذعان داشت: در شرایطی که بسیاری از کشورها با واسطه‌‌ به فناوری هسته‌ای مجهز شده‌اند شاهد آن بوده‌ایم که ایران اسلامی با بهره‌برداری از دانش بومی و تخصص توانسته‌اند به پیشرفت‌های مهمی در زمینه انرژی هسته‌ای دست یابند.

این مسئول ابراز داشت: نامگذاری این روز در تقویم کشورمان به نام انرژی هسته‌ای به معنای آن است که میهن اسلامی ما به دانش هسته‌ای مجهز شده و جهانیان باید بپذیرند که ایران اسلامی از جمله بازیگران اصلی در عرصه فناوری هسته‌ای خواهد بود.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران با دورنمایی که برای دستیابی به انرژی هسته‌ای در عرصه‌های مختلف ترسیم کرده در تلاش است با سرعت و قدرت در این مسیر گام بردارد و هر چه دقیق‌تر، کامل‌تر و سریع‌تر به این دانش در حوزه‌های مختلف مسلط شوند.

جلالیان اذعان داشت: کاربرد انرژی هسته‌ای در حوزه‌هایی چون پزشکی، کشاورزی، نانو و تکنولوژی‌های تک است و دستیابی ایران اسلامی به این تکنولوژی دشمنان را خشمگین کرده است.

وی خطاب به دشمنان و معاندان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در چند دهه گذشته تلاش‌های فراوانی برای دوری ایران از علوم مختلف کرده‌اند و ایران اسلامی با دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای به جهانیان ثابت کرد در عصر جهانی شدن خود و دیگران را نمی‌توان در بازه‌ای محدود محصور کرد.

این مسئول با تاکید بر آنکه تلاش‌های دشمنان برای محدود کردن ایران اسلامی به معنای حصار کشیدن به دور خودشان است گفت: در عصر جهانی شدن و انفجار اطلاعات ایران پیشتاز و پیشگام سایر کشورها در تولید علم گام برمی‌دارد و هیچ یک از کشورها نمی‌توانند هیچ محدودیتی برای ایران اسلامی ایجاد کنند.

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نامگذاری 20 فروردین‌ماه به نام روز انرژی هسته‌ای تلاش و قدردانی از متخصصین و دانشمندان ایران اسلامی در راه دستیابی به این پیشرفت بزرگ علمی در جهان می‌باشد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول