اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی سنندج:

رسالت هیئت‌های مذهبی مقابله با هجمه‌های ضداخلاقی دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج مسئولیت شورای هیئت‌های مذهبی در مقابل هجمه‌های فروان و ضد اخلاقی دشمنان اسلام را سنگین دانست و گفت: رسالت هیئت‌های مذهبی مقابله با این هجمه‌ها است.

رسالت هیئت‌های مذهبی مقابله با هجمه‌های ضداخلاقی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو ظهر امروز در سی و یکمین جلسه شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان سنندج با اشاره به پیام قاطع مقام معظم رهبری در سال‌ جاری، مسئولیت شورای هیئت‌های مذهبی در مقابل هجمه‌های فراوان و ضد اخلاقی دشمنان اسلام را سنگین دانست و گفت: نام و یاد امام (ره) و شهدای عزیز و پیروی از ولایت مطلقه فقیه در مراسم هیئت‌های مذهبی بهترین شیوه برای جذب و همراهی نوجوان و جوانان است.

این مسئول اضافه کرد: باید فضای هیئت‌های مذهبی به دور از هرگونه انحراف و بدعت باشد و با استفاده از روحانیون و مداحان مجرب مراسمات بدور از هرگونه انحرافات باشد.

وی با اشاره به کلام گهربار مقام معظم رهبری در آغازین روزهای سال 1391 که نوید بخش سال بسیار خوبی برای جهان اسلام است و با اعلام موضع سریع و روشن معظم‌له که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان اسلام کشیدند، از تدابیر ارزشمند رهبر و همچنین حمایت‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد.

رئیس اداره فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج عنوان کرد: مسئولیت شورای هیئت‌های مذهبی بسیار خطیر است بنابراین مسئولان هیئت‌های مذهبی باید در بهره‌مندی از مبلغان دینی نهایت دقت را داشته باشند.

منتشلو ایام فاطمیه را فرصت مغتنمی برای معرفی شخصیت والای حضرت زهرا (س) در هیئت‌های مذهبی دانست.

در این جلسه استفاده از مبلغین و مبلغات در مراسمات هیئت‌های مذهبی، دعوت از مداحان اهل بیت برای حضور در برنامه های ایام فاطمیه به تصویب رسید و مقرر شد مراسم ویژه هیئت‌های مذهبی در حسینیه و مهدیه شهرستان سنندج به مناسبت ایام فاطمیه انجام شود.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول