اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

زمزمه مذاکره با امریکا مایه شرمساری گوینده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: چند روزی است زمزمه مذاکره با امریکا بر سر زبان آورده شده، مطرح کردن این صحبت‌ها در این زمان حساس مایه تأسف و شرمساری این افراد است.

زمزمه مذاکره با امریکا مایه شرمساری گوینده است

به گزارش خبرگزار‌ی فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار داشت: هر کس کار شایسته‌ای انجام دهد، برای رستگار شدن آماده شده و علت حضور انسان‌ها در جهان آفرینش، کار و تلاش تا رسیدن به رستگاری است.

وی افزود: منظور از حیات طیبه این است که ما زندگی با‌ قناعتی داشته باشیم، اگر کسی می‌خواهد بهترین لذت دنیا را ببرد، باید قناعت کند در غیر اینصورت دائم در فشار و عذاب است. ‌

حیدری‌نسب عنوان کرد: انسان موفق کسی است که از تجربه دیگران استفاده کند و به سکوهای افتخار برسد.

وی بیان کرد: چند روزی است که توسط افرادی که واقعاً در شأن آنها این صحبت‌ها نیست، زمزمه مذاکره با امریکا بر سر زبان آورده شده، مطرح کردن این صحبت‌ها در این زمانه حساس مایه تأسف و شرمساری این افراد است.

امام جمعه ریگان عنوان کرد: امریکایی که در رأس همه استعمارگران قرار دارد و روی تمام تبهکاران را سفید کرده است، اکنون این افراد زمزمه‌های مذاکره با امریکا را سر می‌دهند.

حیدری‌نسب افزود: امام (ره) بارها فرمودند که رابطه ایران با امریکا همانند رابطه گرگ و میش است، اکنون ما به اوج عزت و افتخار هستیم و امریکا در باتلاق ذلت و خواری فرو رفته است، چگونه این افراد این صحبت‌ها و مطالب را مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون صدای خرد شدن استخوان‌های پوسیده امریکا در تمام این کره شنیده می‌شود، امریکایی‌ها به ما احتیاج دارد نه ما به آنها، امریکا دشمن شماره یک مردم مستضعف و محروم است.

حیدری‌نسب با اشا‌ره به روز فنا‌وری هسته‌ای گفت: فناوری هسته‌ای از نخستین روزهای استخراج نفت برای ما از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

امام جمعه ریگان به سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اشاره کرد و بیان داشت: این مسئله خود‌باوری، خود‌اتکایی و اعتماد به نفس در کشور ما باید جدی گرفته و از مصرف کالاهای بیگانه جلوگیری شود.

وی گفت: مزه انقلاب در مناطق محروم توسط مردم خوب چشیده شده است و در ریگان کارهای زیربنایی خوبی انجام شده که شاهد رخت بستن محرومیت در این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول