اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

طنین پیام 13 آبان از قلب امریکا به گوش می‌رسد

خبرگزاری فارس: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت یوم الله 13 آبان آورده است: طنین پیام یوم الله 13 آبان در قلب امریکا و در جنبش تسخیر وال استریت به گوش می‌رسد.

طنین پیام 13 آبان از قلب امریکا به گوش می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‌ای با عرض تسلیت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر(ع) و گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی آورده است: آری ! دگر بار صفحات قطور دفتر تاریخ افتخارات و صحیفه‌ خاطرات ملت مبارز و همیشه در صحنه ایران اسلامی ورق خورده و از لابه‌لای صفحات نورانی مبارزات استقلال‌طلبانه و آزادی‌بخش ملت بیدار ایران اسلامی در میان سطور نگاشته شده است.
این بیانیه می‌افزاید: سیزدهم آبانی دیگر از گرد راه فرا ‌رسید تا به خیل کثیر آزادگان و آزادی‌خواهان جهان رخ ‌نماید و همچون ستاره‌ای درخشان بر تارک افتخارات ملّی ایران بدرخشد و اوج مقاومت مسلمانان در برابر زیاده‌خواهی‌ها و زورگویی‌های استکبار جهانی را به نمایش در‌آورد.
در ادامه این بیانیه آمده است: اینک در حال و هوایی که هنوز طعم شیرین استقبال بی‌نظیر و شکوهمند مردم شریف کرمانشاه از مقام معظم رهبری«مدظله‌العالی» در روح و جان ملت سربلند و غیور ایران اسلامی مانده است، آحاد مردم غیور و ولایتمدار جای جای استان به صحنه می‌آیند و با فریادهای کوبنده "مرگ بر آمریکا"، همایش بزرگ بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را برپا داشته و به دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند: «از ما عصبانی باشید و از این عصبانیت بمیرید.»
در این بیانیه ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان استان از عموم مردم مؤمن و انقلابی و مبارز استان به‌ویژه دانش‌آموزان،‌ دانشجویان و طلاب علوم دینی می‌خواهد تا پرشورتر از سال‌های قبل با حضوری گسترده و آگاهانه در ویژه مراسم یوم‌الله 13 آبان شرکت کرده و فریادهای استکبارستیزی خود و شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را نثار لانه سست و عنکبوتی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای ام‌الفساد قرن کنند.
این بیانیه تأکید دارد: حضور مردم غیور و ولایتمدار و استکبارستیز استان و عموم امت مؤمن و خداجو در ویژه مراسم ضد استکباری یوم‌الله 13 آبان ،کاخ‌های ظلم و استکبار جهانی را به لرزه درآورده و دیگر بار در شکوه وحدت و انسجام اسلامی و اقتدار و عظمت خود را به منصه‌ ظهور می‎رساند و پیام حقیقی انقلاب خود یعنی؛ شعار استقلال، آزادی و استکبار ستیزی را در گوش جهانیان فریاد می‎زنند.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: تظاهرات ضد استکباری یوم الله 13 آبان در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی جمعه13 آبان همزمان با سراسر کشور در جای‌جای استان پس از برگزاری مراسم عبادی– سیاسی نماز پرصلابت جمعه با حضور قشرهای مختلف مردمی، دانش آموزان و دانشجویان آینده‌ساز، اساتید حوزه و دانشگاه، تشکل‌های دانشجویی و همه‌ وفاداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول