اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل خبر داد

توزیع فلش‌کارت با نام «چرا مرگ بر امریکا؟» در اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل گفت: به میمنت ایام دهه فجر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل اقدام به تهیه و توزیع فلش کارت با نام «چرا مرگ بر امریکا؟» کرده است.

توزیع فلش‌کارت با نام «چرا مرگ بر امریکا؟» در اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی صبح امروز در جلسه تبیین برنامه‌های اتحادیه دانش‌آموزان استان اردبیل به مناسبت دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: با این اقدام سعی کردیم مدارک و مستندات خیانت امریکا را در 33 سال گذشته تبیین و روشنگری کنیم تا نسل سوم و چهارم انقلاب به علل این شعار که چرا ملت ایران سه دهه است که شعار مرگ بر امریکا را سر داده و با این شیطان بزرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی ادامه داد: ما به مناسبت این ایام شاهد اعزام روحانی به مدارس استان اردبیل با هدف تبیین اهداف انقلاب اسلامی خواهیم بود تا دستاوردهای عظیم نظام اسلامی را روحانیون در قالب پرسش و پاسخ و گفتمان‌های انقلاب اسلامی با موضوع بیداری اسلامی ارائه کنند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: این روحانیون در دوره‌های تخصصی تبلیغ دانش‌آموزی شرکت کرده و در مرکز فرهنگی آینده‌سازان قم آموزش‌های لازم را در این زمینه گذرانده‌اند.

علامتی از برگزاری 25 جلسه قرارگاه دانش‌آموزی و نشست‌های تخصصی در استان با موضوع تحلیل مبانی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: به مناسبت دهه فجر و با هدف آشنایی نسل جدید انقلاب اسلامی با دستاوردهای نظام بازدیدهایی را از کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی برای دانش‌آموزان تدارک دیده‌ایم.

‌رئیس جنبش دانش‌آموزی استان اردبیل از برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی ویژه پسران و دختران دانش‌آموز در مدارس راهنمایی و متوسطه و حضور در منزل شهید آخربین به عنوان عضو سابق انجمن اسلامی دانش‌آموزان به میمنت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

علامتی به شروع ششمین طرح سرگذشت پژوهی شهدای دانش‌آموزان و همچنین توزیع فلش کارت حماسه بیداری اسلامی و بررسی دلایل و زمینه‌های تلاش مستمر برای بیداری امت‌های اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: با هدف آذین‌بندی مدارس اقدام به توزیع اقلام تبلیغاتی ویژه دهه فجر کرده‌ایم.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های صبحگاهی در دهه فجر با ابتکار دانش‌آموزان، حضور دشمن‌شکن آنها در نمازهای جمعه و عطرافشانی مزار شهدا با هدف تجدید بیعت با امام و شهدا خبر داد.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر اقدام به توزیع کتاب ریشه در صهیون در مدارس استان به شکل گسترده کرده‌ایم که نشست دانش‌آموزان با مسئولان استانی و برگزاری هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی با موضوع انقلاب اسلامی به میمنت این ایام برپا می‌شود.

علامتی اوج افتخار و حماسه‌آفرینی دانش‌آموزان را شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با هدف و مقصد شکست ترفندهای استکبار جهانی و تاکید بر ادامه راه انقلاب اسلامی و شهدا اعلام کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول