اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

کارشکنی‌های علیه ایران آبروی امریکا را برده است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به کارشکنی‌های صورت گرفته از سوی امریکا گفت: اقداماتی که امریکا انجام می‌دهد، آبرویی برای این کشور باقی نگذاشته است.

کارشکنی‌های علیه ایران آبروی امریکا را برده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در همایش فرمانداران، شهرداران و دهیاران زنجانی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب به دستاوردهای چشمگیری در زمینه‌های مختلف دست یافته است.

وی با اشاره به تحولات رخ داده در منطقه اضافه کرد: تحولات رخ داده آن چنان وسیع و چشمگیر است، که نیاز به کارشناسی یک فرد که در مسائل سیاسی فعال است، نبوده و حتی یک شهروند عادی نیز می‌تواند به این موضوع  پی ببرد.

استاندار زنجان با اشاره به سرنگونی چهار طاغوت ظالم در کشورهای منطقه در طول یک سال گذشته افزود: این امر نشان از آگاهی و بیداری است که در منطقه به وجود آمده است.

وی همچنین با اشاره به جنبش وال استریت ادامه داد: شاخصه اصلی و اساسی این تحولات و جنبش‌ها عدالت محوری و حق طلبی است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به ظلم چند صد ساله حاکمان ستمگر در کشورهای اروپایی اضافه کرد: در قبال این ظلم حاکمان باید جواب مردم را در خیابان‌ها بدهند.

وی خاطر نشان کرد: جنبش‌هایی که در کشورهای منطقه صورت می‌گیرد، متاثر از انقلاب اسلامی ایران انجام می‌شود، چرا که مردم این مناطق متوجه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در طول 33 سال گذشته شده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به دوران قبل از انقلاب ایران اضافه کرد: پیش از انقلاب رژیم حاکم ظلم بسیاری بر مردم می‌کرد و هیچ کس جرات اعتراض نداشت.

وی با اشاره به اینکه پس از چندین سال ظلم و ستم حاکمان وقت امام خمینی (ره) اقدام به روشنگری و مقابله در برابر آنها کرد، افزود: در حال حاضر پس از 33 سال نظامی بر ایران حکومت دارد که توانسته در برابر ابر قدرت‌ها مقابله کرده و اقتدار 33 ساله خود را همچون روزهای نخستین پیروزی انقلاب حفظ کند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه در حال حاضر نظامی انقلابی، اسلامی و عدالت محور بر ایران حکومت دارد، افزود: آنچه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران اتفاق افتاده موجب عزت، افتخار و سربلندی مردم کشور شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث انتخابات اضافه کرد: انتخابات فرصت مناسبی هم برای مردم و هم برای دشمنان است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه مشارکت مردم موجب سربلندی نظام می‌شود، افزود: در صورتی که مردم حضور کمرنگی در انتخابات داشته باشند، دشمنان از این فرصت استفاده کرده و برای تهدید کشور از آن استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: انتخابات یک فرصت شیرین است، ولی در صورتی که از آن استفاده نشود، تبدیل به یک تجربه تلخ می‌شود.

رئوفی‌نژاد تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان می‌شود، همچنان که در دوره‌های پیشین نیز این امر محقق شده است.

وی اذعان داشت: در حال حاضر ورشکستگان سیاسی در داخل و خارج کشور اقدام به کارشکنی کرده و در تلاش برای ضربه زدن به نظام هستند.

استاندار زنجان حضور پرشکوه مردم در انتخابات را جواب دندان شکنی به دشمنان نظام عنوان کرد و افزود: در انتخابات ریاست جمهوری که برگزار شد مردم با حضور 85 درصدی خود اتحاد و همدلی ایرانیان را به اثبات رساندند.

وی خاطر نشان کرد: مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه و افتخار 33 انتخابات گذشته را تکرار می‌کنند.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از پروژه‌های انجام شده در استان زنجان اضافه کرد: در بخش عمران روستایی بیش از یک هزار و 900 پروژه با اعتباری بالغ بر 408 میلیارد تومان انجام شده و نتایج مناسبی را در زمینه توسعه روستاها داشته است.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول