اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران:

فریاد الله‌اکبر خاورمیانه قلب امریکا را هدف گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: امروزه فریاد الله اکبر خاورمیانه قلب امریکا و اروپا را هدف قرار داده است.

فریاد الله‌اکبر خاورمیانه قلب امریکا را هدف گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید قدرت‌الله بیعت‌اصل صبح امروز در نشست با مدیران فرهنگی گچساران اظهار کرد: امروزه فریاد الله اکبر خاورمیانه قلب امریکا و اروپا را هدف قرار داده است.
وی افزود: همه مسئولان و مردم باید مصمم و هوشیار بوده و فرامین مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا زمانی که گوش و ذهن مردم ما پر از تنفر از امریکا باشد و بر زبان مردم شعار مرگ بر امریکا باشد این قدرت استکباری هیچ‌گاه نمی‌تواند بر این کشور و ملت مسلط شود، عمل به این فرامین را رمز پیروزی و بقای اسلام عنوان کرد.
بیعت‌اصل با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار روحانیون در تبلیغ و معرفی صحیح دستورات اسلام به مردم، ابراز داشت: علما و روحانیون باید با استفاده از مبانی مستحکم عقلی و متناسب با نیازهای روز، معارف منطقی و ریشه‌های اسلام را برای مردم ارائه کنند.
وی افزود: روحانیون در تبلیغ دین و انجام وظیفه باید اهداف بزرگان را مدنظر قرار داده و با بهره‌گیری از تجارب دیگر روحانیون و علمای دین در هدایت اقشار مختلف مردم تلاش کنند.
فرمانده نیروی انتظامی گچساران بیان داشت: امروزه مخالفان دین مبین اسلام از سخت افزار و نرم افزارهای مدرن برای تهاجم به اسلام و شبهه افکنی در میان جوانان استفاده می‌کنند و روحانیون و مسئولان نیز برای مقابله با آن‌ها باید از شیوه‌ها و روش‌های متناسب با نیاز نسل جوان استفاده کنند.

* از ریزش‌ها در حوزه فرهنگی جلوگیری کنیم
بیعت‌اصل با بیان اینکه باید تلاش شود رویش‌های فرهنگی بیشتر از ریزش‌های فرهنگی باشد، تصریح کرد: عناصر زیرساختی یک جامعه هم به واسطه شرایط اجتماعی و هم عوامل برون‌زایی به‌طور مرتب در حال تغییر و دگرگونی است.
عالی‌ترین مقام نیروی انتظامی گچساران افزود: مسئولان فرهنگی دستگاه‌ها و به‌ویژه نهادهای فرهنگی باید با برنامه‌ریزی، طراحی، نظارت و کنترل، صداقت، جدیت و هدایت دلسوزانه برای اجرای برنامه‌های مفید و مؤثر تلاش کنند.
بیعت‌اصل با تأکید بر ارائه گزارش و بررسی خروجی برنامه‌های اجرایی توسط مدیران گفت: برنامه‌ریزی، سازماندهی نظارت، کنترل، درایت در تصمیم‌گیری صحیح در اجرا و انجام فعالیت‌ها و برنامه‌ها امری لازم و ضروری است.

*حذف دو چهره‌ها از راهکارهای ایجاد نظم در ادارات است
فرمانده نیروی انتظامی گچساران ابراز داشت: برخورد قاطعانه با متخلفان، نظارت، قاطعیت، تشویق، شفاف سازی توجه به کارکنان ایمان، شناخت تهدیدها و ضعف‌ها، دوری از تبعیض و حذف دو چهره‌ها از جمله راهکارهای ایجاد نظم و برقراری عدالت در سازمان‌ها و ادارات است.
بیعت‌اصل افزود: ضابطه‌مداری، سرعت عمل، پاسخ‌گویی و دوری از تکبر، انتقاد‌ شنوی و انتقاد پذیری، شایسته سالاری، مشاوره با افراد خبره، خوشرویی، عمل‌گرایی، بصیرت و آگاهی، اعتمادسازی و صداقت از دیگر موارد مهم و لازم برای اجرا توسط مسئولان است.
وی مهم‌ترین آسیب های فرهنگی و اجتماعی فرا روی انقلاب اسلامی را نفوذ اندیشه‌های غیر دینی، دنیا طلبی، تفرقه و نزاع میان گرایش‌های مختلف، گسترش فرهنگ غرب و غرب‌زدگی، خروج از ساده‌زیستی و گرایش به اشرافی‌گری و سستی در پیاده کردن احکام و مقررات اسلام عنوان کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول