اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متکی در جمع مردم رامسر

استراتژی امریکا در انتخابات ایران کاهش حضور مردم است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان گفت: استراتژی امریکا در انتخابات ایران، کاهش حضور مردم است.

استراتژی امریکا در انتخابات ایران کاهش حضور مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، منوچهر متکی پیش از ظهر امروز در سخنرانی بعد از راهپیمایی 22 بهمن شهرستان رامسر بیان داشت: مردم ایران با حضور پرشور خود در 12 اسفند در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی رویاهای کشورهای استکباری را در هم خواهند شکست.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان ایران همه تلاششان برای این است که اسلام را تروریست جلوه دهند و در این راه از هیچ کاری ابایی ندارند.

متکی ادامه داد: آنان سال‌هاست که بر اسلام می‌تازند و اسلام‌هراسی را در دل مردم جهان جای می‌دهند و این در حالی است که دریافتند قرآن، این کتاب آسمانی جزء 10 کتاب اول جهان به لحاظ تیراژ است.

این مسئول تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از حکومت اسلامی پیامبر (ص) بوده و تاکنون نیز ادامه‌دهنده راه پیامبر و ائمه اطهار است.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان خاطرنشان کرد: امام راحل با رهبری بی‌نظیر و مدبرانه خود از سال 42 تا 57 توانستند در یک انقلاب باورنکردنی از دید بسیاری از کشورهای جهان این کشتی به گل نشسته اسلام را نجات دهند و دوباره اسلام را احیا کنند.

وزیر سابق امور خارجه بیان داشت: حکومت پهلوی گوی سبقت را در وابستگی به کشورهای بیگانه از هم ‌ربود و هنر امام راحل این بود که این وابستگی را برهم زد و آن را تبدیل به استقلال کرد.

وی اذعان داشت: ایران اسلامی در طی 33 سال بعد از پیروزی انقلاب در یک نشاط سیاسی سرنوشت خود را رقم می‌زند و این در حالی است که بسیاری از کشورهای عربی حتی در مسائل ابتدایی خود مشکل دارند.

متکی عنوان کرد: شرکت مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن به نوعی قدردانی از معمار کبیر انقلاب است که در طی سال‌های وجودیش هرگز چیزی از خود نگفتند.

وی متذکر شد: مشکل کشورهای استکباری قدرت منطق امام راحل بود و مدت‌ها است که دشمن زمزمه حمله به ایران را سر داده، اما تاکنون نتوانسته با اعمال فشارها و تحریم‌ها مردم ایران را از پای درآورد.

انتهای پیام/ن۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول