اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

غنیمت گرفتن هواپیمای امریکایی نشانه قدرت ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی امریکا نشانه قدرت ایران است.

غنیمت گرفتن هواپیمای امریکایی نشانه قدرت ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به ثواب عزاداری برای امام حسین (ع) اظهار داشت: امام راحل  همواره برای شرکت در عزاداری امام حسین (ع) پیشگام بودند و مقام معظم رهبری نیز اکنون اهمیت ویژه‌ای برای مجلس عزای امام حسین (ع) قائل هستند.
وی افزود: سید حسن نصرالله با وجود اینکه در زیر هجوم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار دارد اما در مجلس عزای امام حسین (ع) شرکت می‌کند و این نشان‌‌دهنده جایگاه والای مجلس عزای امام حسین (ع) است.
دهقانی با اشاره به شخصیت امام حسین (ع) بیان داشت: امام حسین (ع) دارای شخصیتی والا است که پیامبر اسلام (ص) در کودکی دست او را می‌گیرد و به مردم می‌فرماید« این حسین بن علی است او را بشناسید، کسی او را دوست بدارد اهل بهشت است و همچنین کسی که دوستدار او را دوست بدارد، اهل بهشت است».
امام جمعه کهنوج گفت: آیا تاکنون فکر کرده‌اید چرا پیامبر اکرم (ص) دست امام حسین (ع) را می‌گیرد و چنین ایشان را به مردم معرفی می‌کند، به دلیل اینکه در در سال‌های آینده او را خارجی ندانند و بدانند کسانی که در مقابل آن قرار گیرند اهل جهنم هستند.
دهقانی با اشاره به قدرت برتر کشور ایران در زمینه به غنیمت گرفتن هواپیمای جاسوسی راهدار گریز امریکا، تصریح کرد: این نشان از قدرت بی‌نظیر ماموران نظامی ایران دارد.
وی با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان عبدالمالک ریگی آن تروریست مشهور را در هواپیمایی و بدون خونریزی دستگیر کردند و تحویل محکمه عدل الهی دادند،خاطرنشان کرد:  در زمینه دستگیری هواپیمای جاسوسی امریکا نیز نیروهای نظامی کشور ما به خوبی عمل کردند.
به گزارش فارس، هواپیمای جاسوسی امریکا با تجاوز به حریم هوایی نظام جمهوری اسلامی، توسط نیروهای سپاه و ارتش کنترل و با حداقل خسارت به زمین نشانده شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول