اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی دماوند خبر داد

آموزش رشته‏های کشاورزی در مراکز فنی‌وحرفه‏ای دماوند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از فراگیری رشته‏های مختلف کشاورزی به صورت آموزش‏های فنی‌وحرفه‏ای در صورت ایجاد مقدمات لازم در این شهرستان خبر داد.

آموزش رشته‏های کشاورزی در مراکز فنی‌وحرفه‏ای دماوند

حمیدرضا خلیلی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: مجموعه جهاد کشاوری شهرستان دماوند آمادگی خود را در زمینه راه‏اندازی دوره‏های آموزشی کشاورزی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در این زمینه تخصص‏های مورد نیاز تولیدی‏های مراکز کشاورزی شهرستان دماوند شناسایی و اعلام می‏شود تا اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان فنی‌وحرفه‏ای بر اساس آن، رشته‏های تخصصی را طراحی کنند و در چارچوب دوره‏های آموزشی به متقاضیان ارائه دهند.

خلیلی اضافه کرد: در این زمینه رشته‏هایی مانند زراعت، باغداری، مرغداری، آبزی‏پروری و ... می‏توانند مشمول این طرح آموزشی قرار گیرند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دماوند افزود: بدین ترتیب، ضمن ایجاد بستری مناسب برای کارآفرینی در سطح شهرستان دماوند می‏توان موجبات کاهش اشتغال اتباع بیگانه در عرصه‏های کشاورزی این منطقه را فراهم ساخت.

وی ادامه داد: نیروهای کار آموزش‏دیده در مراکز فنی‌وحرفه‏ای ضمن فراگیری مهارت‏های لازم در رشته‏های مختلف کشاورزی، قوانین کار را نیز آموزش می‏بینند تا در آینده مشکلاتی در این زمینه ایجاد نشود.

خلیلی اجرای طرح‏هایی از این دست را تحقق بخشی از منویات مقام عظمای ولایت در سال 91 خواند و افزود: در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی منقش شده، فراهم‏سازی بسترهای لازم برای اشتغال اقشار مختلف جامعه امری ضروری است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول