اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی جنوب کرمان خبر داد

اجرای 200 کیلومتر خطوط انتقال آب کشاورزی در جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: طی سال گذشته 200 کیلومتر خطوط انتقال آب کشاورزی از محل اعتبارات ملی در جنوب کرمان اجرا شد.

اجرای 200 کیلومتر خطوط انتقال آب کشاورزی در جنوب کرمان

مجید درینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در بخش اجرای خطوط انتقال آب «لوله‌گذاری» از محل اعتبارات ملی، 200 کیلومتر در سال 90 اجرا شده که نسبت به دو سال قبل از آن 10 برابر شده است.

وی افزود: همچنین در بخش صنایع، زیرساخت‌های خوبی فراهم شده است و در صدور مجوزهای تأسیس صنایع رشد قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم.

درینی تصریح کرد: طی سال گذشته در بخش تولیدات دامی نیز گام‌های مؤثری برداشته شده به طوری که 150 هزار و 222 تن تولیدات داشته‌ایم در حالی که در سال 88 میزان آن 132 هزار و شش تن بوده است.

وی ابراز داشت: در بخش پرورش آبزیان با توجه به منابع آبی و ظرفیت‌های بالقوه‌ای که در جنوب کرمان وجود دارد در راستای بالفعل کردن آنها در جنوب کرمان اقدام کرده‌ایم.

درینی عنوان کرد: افزایش دو برابری رهاسازی بچه‌ماهی در سال 90 به میزان 500 هزار قطعه در منابع آبی جنوب کرمان نسبت به سال 88 و همچنین برداشت بیش از یک‌هزار و 400 تن تولید آبزیان حاکی از رشدی قابل قبول در بخش شیلات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در بخش ترویج کشاورزی، تعداد شرکت‌های فنی‌مهندسی کشاورزی به تعداد 48 شرکت با 362 فارغ‌التحصیل بخش کشاورزی و توسعه فعالیت‌های ترویجی و مهارت تولیدکنندگان از رشد مناسبی در جنوب کرمان برخوردار است.

درینی بیان داشت: پروژه‌های تحقیقاتی که در سال 88 به تعداد 53 طرح بوده است در سال 90 به 69 طرح رسیده و در حال حاضر نیز 18 طرح خاتمه یافته است.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول