اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی فارس:

زمینه کاهش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی را فراهم می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: با حمایت از صنایع کشاورزی زمینه کاهش قیمت تمام شده محصولات با حفظ و افزایش کیفیت و در نتیجه قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را فراهم می‌کنیم.

زمینه کاهش قیمت تمام شده محصولات کشاورزی را فراهم می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مهدی صادقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: سازمان جهاد کشاورزی فارس همواره در صدد بوده تا با به کارگیری نیروهای متخصص و توانمند و ابداع روش‌های نوین کشاورزی تولید محصولات این بخش را از نظر کیفی و کمی ارتقا بخشد که در چند سال اخیر با تشویق، ترغیب و حمایت سرمایه‌گذاران این امر تحقق یافته است.

وی افزود: آرزوی هر ایرانی خودکفایی میهن اسلامی است که با شعار ما می‌توانیم شروع کرده‌ایم و «ما توانسته‌ایم» را به رخ جهانیان کشیده‌ایم.

صادقی ادامه داد: در سال 90 که سال جهاد اقتصادی بود تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا نقش بسزایی در تأمین امنیت غذایی کشور داشته باشیم و با پیام نوروزی رهبر انقلاب، این رویای دیرینه به واقعیت نزدیک شده است.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های این مدیریت در سال جاری در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: حمایت از سرمایـه‌گذاران جدید و صنایع موجود با هـدف حفظ سرمایه ایرانی و همچنین اصلاح و نوسازی صنایع در راستای کاهش هزینه‌های تولید و افزایش بهره‌وری به طور جد دنبال می‌شود.

وی حمایت از واحدهای صنعتی در حال ساخت و طرح‌های توسعه صنایع موجود با هدف افزایش تنوع محصولات فرآوری شده، ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال جدید را از دیگر رویکردهای این مدیریت در سال جاری برشمرد و گفت: در صددیم تا با حمایت از صنایع کشاورزی زمینه کاهش قیمت تمام شده محصولات با حفظ و افزایش کیفیت و در نتیجه  قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را فراهم سازیم.

صادقی افزود: در سال جاری در نظر داریم تا یک استراتژی و برنامه منسجم و هماهنگ با ارگان‌های متولی صنعت غذا، فعالان بخش خصوصی، کارشناسان و تشکل‌ها در راستای تولید پایدار تدوین شود تا ضمن رفع مشکلات صنعتگران، تولیدکنندگان و تشکل‌های بخش خصوصی، زمینه رونق هر چه بیشتر صنایع تبدیلی فراهم شود.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول