اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ردیابی و کنترل نقاط بحرانی

کارگاه آموزشی مبارزه با آفات پسته در زرند برگزار شد

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی مبارزه با آفات پسته با هدف ردیابی و کنترل نقاط بحرانی تولید و شیوه سمپاشی فصل بهار این محصول در شهرستان زرند برگزار شد.

کارگاه آموزشی مبارزه با آفات پسته در زرند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، صبح امروز کارگاه آموزشی مبارزه با آفات پسته با هدف ردیابی و کنترل نقاط بحرانی تولید و شیوه سمپاشی فصل بهار این محصول به همت شرکت تجارت راه تهامی با حضور جمع زیادی از باغداران پسته در شهرستان زرند برگزار شد.

عباس یزدانی کارشناس ارشد مدیریت مبارزه با آفات جهاد کشاورزی در این کارگاه آموزشی به اهمیت سمپاشی در فصل بهار و انواع آفات و راه‌های موفق مبارزه با آن پرداخت و بر افزایش تولید در واحد سطح توسط کشاورزان تأکید کرد.

وی گفت: کشاورزان به انجام سمپاشی و کود دهی به موقع با نظارت کارشناسان جهاد کشاورزی اقدام کنند

سیدعباس تهامی مدیرعامل شرکت تجارت راه تهامی نیز اظهار داشت: آشنایی پسته‌کاران با آفات این محصول از مهم‌ترین اهداف برگزاری کارگاه آموزشی مبارزه با آفات پسته است.

وی استقبال خوب کشاورزان از این کارگاه را نشانه نیاز کشاورزان به امر آموزش دانست و تصریح کرد: توجه به نیاز و دغدغه‌های کشاورزان در حوزه آموزش و مشاوره مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان باشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم این آموزش‌ها گامی مهم و مؤثر در راستای افزایش تولید در واحد سطح محصول استراتژیک پسته در منطقه برداشته شود.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول