اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئولان شهر بردخون:

پوشش برنامه‌های رسانه ملی در بردخون مناسب نیست

خبرگزاری فارس: مسئولان شهر بردخون می‌گویند: وضعیت پوشش شبکه‌های صدا و سیما در بخش بردخون مناسب نیست.

پوشش برنامه‌های رسانه ملی در بردخون مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فعالان و مسئولان فرهنگی بردخون عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی بخش بردخون با بیان خواسته‌های خود از مشکلات و کمبودهای فرهنگی منطقه گفتند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: نیاز ضروری کار فرهنگی پول نیست زیرا در امور فرهنگی پول وجود دارد ولی همدلی نیست.

اسماعیل خیاط افزود: جوانان با کوچک‌ترین جرقه در صحنه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی حاضرند و نمونه آن حضور در مراسم ایام محرم است ولی در همان زمان برخی مساجد خالی از جمعیت است و کار فرهنگی بدون تفاهم اثرگذار نیست و به زیان جوانان و سود دشمن ختم می‌شود که بدون هزینه به اهداف خود می‌رسند پس متعهد شویم که به وظیفه خود عمل کنیم.

وی بیان کرد: با وجود اینکه بارها اعلام شده اما فکری برای پوشش برنامه‌های صدا و سیما در بردخون اندیشیده نشده است.

یکی از فعالان فرهنگی بردخون نیز گفت: انسان تا زمانی که درونی بیمار دارد هرگز نمی‌تواند مریض را معالجه کند و در جامعه بیمار که اختلافات درونی وجود دارد هیچ پیشرفتی صورت نمی‌گیرد و تا زمانی که متولیان فرهنگی و دینی علیه هم جبهه می‌گیرند و اتفاق نظر ندارند نگرانی‌ها کاهش نمی‌یابد.

ماشاالله زارعی افزود: در برخی جلسات نیاز است امام جمعه و مسئولان ارشد منطقه حضور داشته باشند چرا این نگرش در منطقه است که اگر یک مقام در نشستی حاضر است مسئول و مقام دیگر حاضر نیست در آن جلسه حضور یابد و تا زمانی که این تفکر وجود دارد موفقیتی حاصل نمی‌شود.

وی اضافه کرد: با داشته‌های خود کار کنیم و از توانایی‌ها بهره ببریم و با ایجاد جاذبه به جذب حداکثری بپردازیم و فاصله‌ها را در بین خود کم کنیم و بکوشیم جامعه‌ای شاد و با نشاط داشته باشیم.

زارعی گفت: وضعیت پوشش برنامه‌های صدا و سیما هم در بردخون مناسب نیست و باید چاره‌ای برای این امر اندیشید.

ظهیر محمودی مداح و فعال فرهنگی و دینی نیز گفت: برنامه‌های فرهنگی نیازمند تأمین اعتبار است و همه متولیان فرهنگی باید ضمن حضور در میان مردم و هنرمندان در زمینه غنابخشی به هنر و علاقه مردم تلاش کنند.

وی پیشنهاد کرد در ایام فاطمیه همایشی برای تکریم همسران شهدا اجرا شود که اعتباری معادل120میلیون ریال نیاز دارد و این اقدام در منطقه ضرورتی انکارناپذیر است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول