اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور الهام‌دهی به هنرمندان

مجتمع فرهنگی و هنرهای دینی اردبیل به بهر‌ه‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مجتمع فرهنگی هنرهای دینی اردبیل به منظور الهام‌دهی به هنرمندان در موضوعات اسلامی و دینی افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مجتمع فرهنگی و هنرهای دینی اردبیل به بهر‌ه‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده اظهار داشت: با آغاز فعالیت در سال جدید تغییرات ظاهری، فیزیکی و میزان پیشرفت این پروژه قابل قبول و چشمگیر شده است.

وی تصریح کرد: استفاده از نمادهای معماری اسلامی و دینی، روایات و احادیث در نمای بیرونی و داخلی پروژه مجتمع فرهنگی و هنرهای دینی نوجوانان و جوانان را با شوق و ذوق بیشتری جذب کرده و بر زیبایی ساختمان خواهد افزود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: بهره‌برداری از این مجتمع ضمن ارتقای سطح فرهنگی منطقه و استان می‌تواند مشکلات عدیده‌ای را از پیش پای هنرمندان استان بردارد.

ستوده در ادامه سخنان خود بیان کرد: بر اساس استشهاد ارایه شده، همسایگان این مجتمع نیمه کاره از حضور افراد ناباب و معتاد در این محل ناراضی و ناخشنود بودند که با پایان یافتن این پروژه مردم نسبت به اهمیت دادن نقطه نظرات آنها خوشحال می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجتمع فرهنگی، هنری و دینی اردبیل در زمینی به مساحت 2615 متر مربع و در سال 83 کلنگ‌زنی شده است.

مجری این پروژه مسکن و شهرسازی استان اردبیل و بهره‌‌بردار آن حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی استان است.

این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرهنگی هنری استان به شمار می‌رود که پس از چند سال وقفه در ساخت و ساز آن با پیگیری‌های سرپرست حوزه هنری استان ادامه ساخت آن از اواسط سال 1390 از سرگرفته شد.

به گفته مجری پروژه، این مجتمع 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال 89 حدود 6 میلیارد ریال صرف آن شده است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول