اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

گام دوم هدفمندی یارانه‌ها، چگونگی تشکیل دولت بعدی را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نحوه اجرای گام دوم از قانون هدفمندی یارانه‌ها، چگونگی تشکیل دولت بعدی را رقم خواهد زد و دولت دهم تلاش می‌کند این قانون را در سال‌های باقی مانده از عمر این دولت به سامان برساند.

گام دوم هدفمندی یارانه‌ها، چگونگی تشکیل دولت بعدی را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز احمد علیرضابیگی در جمع مردم روستای ایری سفلی از توابع شهرستان جلفا اظهار کرد: همانطور که موفقیت گام اول اجرای این قانون با همکاری همه‌جانبه مردم انجام شد، باید در مرحله دوم نیز مردم، دولت را بیش از پیش یاری کنند.

وی افزود: نحوه اجرای گام دوم از قانون هدفمندی یارانه‌ها، چگونگی تشکیل دولت بعدی را رقم خواهد زد و دولت دهم تلاش می‌کند این قانون را در سال‌های باقی مانده از عمر این دولت به سامان برساند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به موضوع ارتقای روستای 'ایری سفلی' به منطقه شهری، گفت: این موضوع که خواسته روستاییان است را از طریق وزارت کشور پی‌گیری کرده و مراتب را هرچه سریع‌تر اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه هنوز این روستا در تقسیمات کشوری به شهر تبدیل نشده ولی اهالی روستا یک نفر را به عنوان شهردار انتخاب و مقررات شهری را اعمال کنند تا راه برای اقدامات بعدی هموار شود.

بیگی عنوان کرد: شاخص‌های رفاه در این روستا در حد بالایی ارتقا یافته و گواه این ادعا این است که اهالی روستا احساس می‌کنند که 'ایری' قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی برای بازدید از پاسگاه‌های مرزی در سفری دو روزه به این مناطق رفته است.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول