اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مردم به اجرای هدفمندی یارانه‌ها اطمینان پیدا کرده‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به واسطه اجرای مطلوب هدفمندی یارانه‌ها در مدت 15 ماه گذشته مردم نسبت به اجرای هدفمندی یارانه‌ها اطمینان پیدا کرده‌اند.

مردم به اجرای هدفمندی یارانه‌ها اطمینان پیدا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در همایش هدفمندی یارانه‌ها بر ضرورت همراهی اقشار پردرآمد در تحقق مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد.

وی با اشاره به مراحل اجرای هدفمندی یارانه‌ها در کشور گفت: این طرح از 15 ماه قبل در حالی در کشور آغاز شده که در ابتدای اجرای این طرح تردیدهای از سوی برخی اقشار وجود داشت.

بیگی ادامه داد: این موضوع در حالی بود که دولت مقدمات لازم را فراهم کرده و در اجرای این طرح با برنامه‌ریزی لازم حرکت شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: هدفمندی یارانه‌ها علاوه بر افزایش درآمد در دهک‌های کم‌ درآمد جامعه موجب رونق فضای کسب و کار نیز شده است.

وی گفت: هدف اجرای این طرح ارتقای وضعیت اقتصادی کشور و حضور موفق در صحنه‌های تجاری است که در مدت چند سال این موضوع قابل تحقق است.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به واسطه اجرای مطلوب هدفمندی یارانه‌ها در مدت 15 ماه گذشته مردم  نسبت به اجرای هدفمندی یارانه‌ها اطمینان پیدا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: حال که اعتماد مردم نسبت به مدیریت اجرای این طرح حاصل شده، می‌توانیم مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را با قدرت بیشتر آغاز کنیم.

بیگی، بر ضرورت همراهی اقشار پردرآمد در تحقق مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد و افزود: افراد متمول با خودانصرافی از دریافت یارانه‌ها زمینه را برای تحقق اهداف هدفمندی یارانه‌ها فراهم کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: همایش هدفمندی یارانه‌ها در تبریز به عنوان آغازی برای اجرای طرح دوم اجرایی شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول