اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در سمنان و مهدیشهر:

شیب اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها تند است

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر گفت: شیب اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها تا حدود زیادی تند است و باید اصلاح شود.

شیب اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها تند است

به گزارش خبرگزاری فارس از درجزین، جواد خسروی بعد از ظهر امروز در نشستی که با حضور شمار زیادی از مردم و حامیان وی در درجزین برگزار شد، اظهار داشت: اعتقاد ما این است که در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‏ها که نیاز اساسی کشور بود، چندان خوب عمل نشد.

وی ادامه داد: شیب اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها تا حدود زیادی تند است و قرار دولت این قانون را در مدت زمان طولانی‌تری اجرا کند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر همچنین با بیان اینکه استان سمنان دارای زیرساخت‏های اساسی در بخش‏های مختلف است، گفت: شبکه فیبر نوری تمام کشور از محدوده استان سمنان عبور می‏کند و ما در حقیقت بر روی شبکه گسترده‏ای از اطلاعات نشسته‏ایم.

وی تاکید کرد: یکی از مهم‏ترین اقداماتی که باید در آینده انجام شود، پیگیری به پایان رساندن و بهره‏برداری طرح‏های مصوب در سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و سفرهای هیئت دولت و ریاست جمهوری به استان سمنان است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر اضافه کرد: در سفر دور چهارم دولت به استان‏ها، در حقیقت تمام مصوبه‏هایی که در سه سفر گذشته اجرایی نشده است، پیگیری می‏شود و در صورتی که مصوبه‏ای به مرحله عملیاتی نرسیده باشد، متاسفانه از فهرست اجرا خط می‏خورد.

 

* قطعی و کمبود آب در مهدیشهر توجیهی ندارد

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر اظهار داشت: در زمینه تامین آب در شهرستان مهدیشهر مشکلاتی وجود دارد و حرف ما این است که با گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام عدالت‏محور در کشور، دیگر قطعی و کمبود آب در مهدیشهر توجیهی ندارد.

خسروی ادامه داد: مدت زیادی از تجربه و سابقه مدیریتی ما می‏گذرد و باید برای پیش‏بینی منابع آب مورد نیاز شهرستان مهدیشهر تدبیری ویژه اندیشیده شود.

وی تاکید مرد: در شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر می‏توان طرح‏هایی نظیر استفاده از آبگرمکن‏های خورشیدی برای تولید انرژی، آب شیرین‏کن و جمع‏آوری آب‏های سطحی برای استفاده در آبیاری فضای سبز را اجرایی کرد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر خاطر نشان کرد: در کشورهای دیگر بخش زیادی از انرژی مورد نیاز از این طریق تامین می‏شود اما در ایران، خداوند متعال این نعمت خدادادی را به میزان زیادی در اختیار ما قرار داده است که متاسفانه آن را به هدر می‏دهیم.

 

* مسابقه سرمایه‏گذاری در سمنان آغاز می‎شود

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر بیان کرد: بدون شک از فردای روز انتخابات و پس از تایید مردم برای ورود به مجلس شورای اسلامی، مسابقه سرمایه‏گذاری در استان سمنان آغاز می‌شود و ما نیز به عنوان نماینده مجلس با اقتدار از آن حمایت می‏کنیم.

خسروی اضافه کرد: تمام تفاهم‏نامه‏هایی را که با موضوع سرمایه‏گذاری پویا در شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر مطرح شود، امضا می‏کنیم و باید به گونه‏ای در این بخش برخورد کرد تا سرمایه‏گذاران برای ورود به شهرستان‏ها اذیت نشوند.

وی توضیح داد: تفکر سرمایه‏گذاری باید در استان سمنان شکل گیرد و سرمایه‏گذاران در همه زمینه‏ها حمایت شوند و تضمین‏های خوبی برای ادامه کار آنها ارائه شود و ما نیز تعهد می‏دهیم تا هر کارخانه و واحد صنعتی که در محدوده شهرستان‏های مهدیشهر و سمنان ساخته شد، افراد و جوانان بومی و بیکار منطقه در آن شاغل شوند.

 

* انتقال اداره کل امور عشایری استان سمنان به مهدیشهر

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر گفت: اعتقاد داریم ادارات و دستگاه‏های اجرایی که ساختار، شکل‏گیری و ماهیت آن به بخش خاصی از جمعیت مربوط می‏شود و محیط و دسترسی آنها برای آن قشر همچون عشایر سخت است، منتقل شوند.

خسروی تاکید کرد: می‏توان در این بخش، اداره کل امور عشایری استان سمنان را به مهدیشهر که مهد عشایر در استان است، منتقل کرد.

وی ادامه داد: مشکلات عشایر را در کارگروه‏های تخصصی باید بررسی کرد و تحلیل شود که چرا عشایری که تولیدکننده اصلی فرآورده‏های گوشتی و دامی در کشور بوده و در مهدیشهر مستقر هستند، باید دارای مشکلاتی باشند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر یادآور شد: ما به نوعی مدیون خدمات عشایر هستیم و به همین خاطر اجازه نمی‏دهیم که آنها با مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

خسروی خاطرنشان کرد: در برهه کنونی اجازه نمی‏دهیم که عشایر در پنج ماه از سال وارد مراتع شوند و باید برنامه‏ریزی خاصی در این زمینه صورت گیرد که این مشکل اساسی عشایر برطرف شود.

وی یادآور شد: عشایر مهدیشهر 25 نوع محصول دامی تولید می‏کنند اما متاسفانه در کشور شناخته شده نیست و باید با راه‏اندازی بازارچه عرضه محصولات عشایری نسبت به معرفی این محصولات اقدام کرد.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول