اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

مخالفان گام دوم هدفمندی یارانه‌ها از انتخابات می‌ترسند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: مخالفان گام دوم هدفمندی یارانه‌ها می‌دانند که اگر دولت با موفقیت این طرح را اجرا کند در انتخابات بعدی نیز فردی از جنس احمدی‌نژاد انتخاب خواهد شد.

مخالفان گام دوم هدفمندی یارانه‌ها از انتخابات می‌ترسند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جمع اهالی روستای "کوه‌ناب" از توابع شهرستان مرند، با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون ولایت فقیه امکان عبور از فتنه‌ها را نداشت، حضور گسترده مردم در انتخابات را موجب نقش بر آب شدن معادلات دشمنان ذکر کرد و گفت: مردم قطعاً اعتقاد دارند که سکان آرامش انقلاب اسلامی به دست ولی فقیه است و در انتخابات آینده بار دیگر نشان خواهند داد که طرفدار کدام تفکر هستند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بعد از 33 سال نه تنها نشاط و طراوت خود را از دست نداده بلکه این آمریکا و نظام سلطه است که روز به روز پایگاه‌های خود را از دست می‌دهد.

بیگی با بیان اینکه ما دست قدرت خداوند را در حفاظت از انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف مشاهده کرده‌ایم، گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان مسیر پرافتخار خود را ادامه می‌دهد و این انقلاب به واسطه تکیه بر مبانی دینی و بهره‌مندی از رهبری ولایت فقیه ماندگار است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به اقبال مردم به دولت احمدی‌نژاد گفت: جماعتی تصور می‌کردند که قدرت و مدیریت باید در حلقه آنها محدود باشد، اما مردم در انتخابات نهم ریاست جمهوری این چرخه را بر هم زدند و فردی را انتخاب کردند که ادبیات او بیشتر به گفتمان انقلاب اسلامی نزدیک‌تر بود.

این مسئول تصریح کرد: دولت متعهد است که پای‌بندی خود را به توصیه رهبری مبنی بر ارتباط بی‌پیرایه با مردم و توسعه مبتنی بر عدالت حفظ کند.

بیگی با بیان اینکه دولت موضوع عدالت را در تمام گستره کشور تعقیب می‌کند، افزود: عدالت مخصوص گروه خاصی نیست و همه باید از فرصت‌های عادلانه برای سعادت خود و فرزندانشان بهره‌مند باشند.

وی با اشاره به موفقیت دولت در اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: قبل از دولت نهم اعتقاد بر این بود که ثروت باید در دست عده‌ای خاص باشد تا آنها زندگی مردم را اداره کنند، اما تفکر دولت احمدی‌نژاد این است که مردم مستقیماً باید امکان اداره اقتصاد را داشته باشند و مردم نیز در یک سال گذشته نشان دادند که این توانایی را دارند.

بیگی عنوان کرد: مخالفان گام دوم هدفمندی یارانه‌ها می‌دانند که اگر دولت با موفقیت این طرح را اجرا کند در انتخابات بعدی نیز فردی از جنس احمدی‌نژاد انتخاب خواهد شد.

این مسئول گفت: کسانی که می‌گویند پول یارانه‌ها باید به زیرساخت‌ها اختصاص یابد باید پاسخ دهند که در این دولت چه کاری انجام نمی‌شود که دولت‌های گذشته آن را انجام می‌دادند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در پایان بر حل مشکل آب شرب روستای کوه‌ناب مرند تاکید کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول