اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی:

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با ابلاغ رئیس جمهور آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با ابلاغ رئیس جمهور آغاز می‌شود و در حال حاضر مراحل مقدماتی اجرای آن در حال طی ‌شدن است.

مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با ابلاغ رئیس جمهور آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید رضا حسینی ظهر امروز در همایش هدفمندی یارانه‌ها که با حضور مدیران کارخانجات و شرکت‌های خصوصی آذربایجان‌شرقی برگزار شد، بر نتایج ارزشمند هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها طی روزهای آتی بیان کرد: زمان آغاز مرحله دوم با دستور ریاست جمهوری خواهد بود و زمان دقیق اجرای این طرح را شخص رئیس جمهور می‌داند.

وی گفت: در حال حاضر نیز مراحل مقدماتی اجرای آن در سطح کشوری دنبال می‌شود.

رئیس سازمان امور اقتصادی ودارایی آذربایجان‌شرقی افزود: امیدواریم در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها موضوع خودانصرافی از دریافت یارانه‌ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

حسینی اضافه کرد: به دنبال فراهم کردن تمهیدات لازم در راستای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، این همایش به دستور استاندار آذربایجان‌شرقی و با حضور بخش‌های دولتی و خصوصی در تبریز برگزار شده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به نتایج اجرای هدفمندی یارانه‌ها در استان و کشور گفت: بهبود توزیع درآمد از نتایج اجرای این طرح در سطح کشور است که شاهد کاهش فاصله درآمدی در مدت یک سال گذشته بوده‌ایم.

وی، اصلاح الگوی مصرف را از دیگر نتایج اجرای هدفمندی یارانه‌ها در مدت یک سال گذشته دانست و بیان کرد: در مدت یک سال گذشته با وجود افزایش جمعیت، مصرف کالاهای اساسی افزایش نیافته است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در ادامه کاهش قاچاق کالاهای اساسی و سوختی را از نتایج مهم هدفمندی یارانه‌ها دانست و گفت: در حال حاضر تامین دغدغه جلوگیری از اضطرار کالاهای اساسی در ادامه اجرای این قانون محقق شده و نگرانی از کمبود بنزین در کشور نداریم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول