اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی نخستین بانک جامع اطلاعات شهری استان زنجان خبر داد

مشارکت شهروندان زنجانی برای ایجاد شهر الکترونیک

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نخستین بانک جامع اطلاعات شهری استان زنجان گفت: با مشارکت شهروندان در سراسر استان برای نخستین بار بعد از پایتخت بانک اطلاعات شهری در زنجان ایجاد شد.

مشارکت شهروندان زنجانی برای ایجاد شهر الکترونیک

سیدمصطفی علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه با اعتقاد راسخ به اینکه شهروند خوب ارزش یک شهر را دو چندان می‌کند و مشارکت شهروندان در امور شهری باعث ارتقا و رشد شهر شده و به طبع آن به پیشرفت همه شهروندان کمک خواهد کرد اظهار داشت: شهروندان با مشارکت خود می‌توانند به این پیشرفت همگانی کمک کنند، زیرا سرنوشت هر شهری توسط شهروندان آن شهر رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: کتاب برتر زنجان که تاکنون با مشارکت هم‌استانی‌ها و به همت دست‌اندرکاران مجموعه نخستین بانک جامع اطلاعات شهری استان به این مرحله رسیده، موجب اشتغالزایی برای قشر جوان، رشد فرهنگ عمومی و در نهایت گامی موثر در تشکیل شهر الکترونیک بوده و کمک بسزایی به توسعه استان خواهد کرد.

گفتنی است که حاصل مشارکت حداکثری صاحبان مشاغل در سراسر استان مجموعه عظیم و منحصر به فرد با سه محصول وب سایت به آدرسwww.kbz.ir، با امکان ثبت رایگان و به‌روزرسانی اطلاعات وکتاب و CD به صورت کاملا کاربردی حاوی کلیه اطلاعات در همه زمینه‌ها است، که اقشار مختلف جامعه می‌توانند هرگونه نیازمندی و اطلاعات شهری خود را از این مرجع دریافت کنند.

گفتنی است همه اقشار جامعه می‌توانند هرگونه نیازمندی و اطلاعات شهری خود را از این مرجع دریافت کنند.

این مجموعه تاکنون توانسته است بیش از 40 هزار اطلاعات شهری و مشخصات شغلی را به صورت رایگان در محصولات خود ثبت کند.

استفاده از اطلاعات مطمئن شهری، جلوگیری از ازدحام و ترددهای بی‌رویه شهر و انتقال آن به شبکه‌های مخابراتی، ایجاد زیرساخت‌های اطلاعاتی مطمئن و مؤثر، کاهش هزینه‌های سنگین تحمیلی به اقتصاد ملی از رهگذر ترافیک، ایجاد یک فضای رقابتی سالم، رشد فرهنگ عمومی و امکان انتخاب اصلح برای مردم از اهداف این مجموعه است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول