اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان خبر داد:

توزیع 20 هزار تراکت کتاب برتر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان از توزیع 20 هزار تراکت کتاب برتر در زنجان خبر داد.

توزیع 20 هزار تراکت کتاب برتر در زنجان

مصطفی علوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر اطلاعات شغلی 37 هزار نفر در کتاب برتر زنجان به صورت رایگان ثبت شده است.
وی با بیان اینکه کتاب برتر زنجان دارای سه محصول است، افزود: وب سایت کتاب برتر زنجان به عنوان نخستین محصول این مجموعه در حال حاضر در دسترس همه مردم قرار گرفته و ثبت رایگان اطلاعات شغلی در این مجموعه همچنان ادامه دارد.
مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان تصریح کرد: از همه صاحبان مشاغل استان زنجان دعوت می‌شود تا با مراجعه به این سامانه اطلاعات شغلی خود را وارد کرده و در صورت مغایرت اطلاعات ثبت شده نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.
وی با بیان اینکه صاحبان مشاغل می‌توانند اطلاعات شغلی خود را به راحتی در این سامانه وارد کنند، خاطرنشان کرد: در صورت جابه‌جایی مکان و تغییر آدرس، صاحبان مشاغل می‌توانند با ورود به این سایت به راحتی نسبت به ویرایش اطلاعات درج شده اقدام کنند.
علوی از آغاز توزیع 20 هزار بروشور و تراکت اطلاع‌رسانی کتاب برتر زنجان خبر داد و بیان داشت: در این بروشور اطلاعات لازم در مورد کتاب برتر زنجان ارائه شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه آن از اهداف کتاب برتر زنجان و نحوه استفاده از خدمات آن در راستای ثبت رایگان اطلاعات شغلی خود استفاده کنند.
وی یادآور شد: همه صاحبان مشاغل می‌توانند با مطالعه تراکت کتاب برتر زنجان از همه ابعاد این کتاب آگاهی یافته و نسبت به ثبت و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان با بیان اینکه امکانات جدیدی برای ورود افراد به سامانه کتاب برتر زنجان اندیشیده شده، خاطرنشان کرد: همه صاحبان مشاغل می‌توانند با مراجعه به این سامانه اطلاعات مورد نظر خود را دریافت کرده و نسبت به ثبت اطلاعات شغلی خود عمل کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه برخی از صاحبان مشاغل در مکانی استیجاری به حرفه خود مشغول هستند، افزود: صاحبان این مشاغل می‌توانند با ثبت اطلاعات شغلی خود در صورت تغییر مکان اطلاعات مربوط به مکان جدید را در سایت ثبت کنند.
علوی با اشاره به توزیع تراکت‌ها با بیان اینکه هر صاحب شغل در این سامانه کد عضویت دریافت می‌کند، افزود: افراد با دریافت این کد می‌توانند به راحتی از سامانه برای ثبت و یا تغییر اطلاعات خود استفاده کنند.
وی از انتشار کتاب و سی‌دی این مجموعه در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: 60 درصد این فعالیت انجام شده که پس از پایان کامل فعالیت‌ها در اختیار هم استانی‌ها قرار می‌گیرد.
مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب برتر زنجان با همت بخش خصوصی و به صورت عام‌المنفعه به مردم استان عرضه شده که امیدواریم با ثبت اطلاعات شغلی صاحبان مشاغل گام موثری در راستای کمک به شهروندان برداشته باشیم.
این مسئول با بیان اینکه حمایت‌های مسئولان می‌تواند در به ثمر رسیدن این مجموعه کمک شایانی کند، اذعان داشت: از مسئولان استان و همه ارگان‌ها انتظار همکاری و مساعدت در این زمینه داریم.
انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول