اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان:

کتاب برتر زنجان الفبای شهرنشینی و شهروندی است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان گفت: کتاب برتر زنجان الفبای شهرنشینی و شهروندی است.

کتاب برتر زنجان الفبای شهرنشینی و شهروندی است
مصطفی علوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کتاب برتر زنجان با هدف استفاده از اطلاعات مطمئن شهری، جلوگیری از ازدحام و ترددهای بی‌رویه شهر و انتقال آن به شبکه‌های مخابراتی، ایجاد زیر‌ساخت‌های اطلاعاتی مطمئن و موثر تشکیل شده است.
وی افزود: کاهش هزینه‌های سنگین تحمیلی به اقتصاد ملی از رهگذر ترافیک، ایجاد اشتغال برای قشر جویای کار، پیوند و گسترش ارتباطات بین واحدها، ایجاد فضای رقابتی سالم، رشد فرهنگ عمومی و امکان انتخاب شایسته برای مردم در راستای اطلاع‌رسانی در همه زمینه‌های اداری و سازمانی، صاحبان مشاغل صاحبان صنایع و شرکت‌ها از دیگر اهداف تشکیل این کتاب در زنجان است.
مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان عنوان کرد: عضویت در نخستین بانک جامع اطلاعات شهری استان زنجان، حضور در کامل‌ترین مجموعه از کالاها و خدمات، حضور همیشگی و مداوم در کنار شهروندان، جایگزین مناسب، کم هزینه و فراگیر برای اطلاع‌رسانی با توجه به هزینه بالای تبلیغات از طریق سایر مراجع، درج تبلیغات مستقیم، بدون واسطه و ماندگار با مدت طولانی و همه‌گیر و به روز بودن همه اطلاعات و در نهایت داشتن تبلیغات موثر برای صاحبان مشاغل از مزایای استفاده از کتاب برتر زنجان است.
وی ادامه داد: وب سایت این مجموعه با داشتن خدمات متعدد از جمله فهرست مشاغل حاوی همه اطلاعات صاحبان مشاغل به تفکیک موضوع شغلی و شهرستان‌ها با امکان به روز رسانی همه اطلاعات ثبت شده توسط صاحبان مشاغل راه‌اندازی شده است.
علوی تصریح کرد: این وب سایت مکان مناسبی برای دریافت کامل‌ترین اطلاعات و نیازمندی‌های روزمره شهروندان است که ضمن ارائه خدمات اطلاع‌رسانی شهری به گسترش فرهنگ استفاده از شبکه جهانی اینترنت کمک کرده به گونه‌ای که با کاهش ترددهای غیر‌ضروری و انتقال آن به شبکه‌های مخابراتی و مجازی امکان صرفه‌جویی در وقت و هزینه را میسر می‌کند.
وی بیان کرد: لوح فشرده کتاب برتر زنجان به طور جامع حاوی بانک اطلاعات مشاغل است تا همه متقاضیان دریافت اطلاعات به سهولت و با سرعت به آنها دسترسی داشته باشند این لوح فشرده قابل نصب بر روی کامپیوتر بوده و می‌توان اطلاعات مشاغل را به صورت لحظه‌ای به روز رسانی کرده و نیازی به تهیه دوباره آن نیست.
مدیر اجرایی کتاب برتر زنجان خاطرنشان کرد: کتاب برتر زنجان الفبای شهرنشینی و شهروندی است و همه اطلاعات ثبت شده و آگهی‌های سفارش شده در این محصول بر اساس شرح فعالیت درج شده و در همه استان توزیع می‌شود و همه ساله با اطلاعات کاملتر و به روز تجدید چاپ می‌شود.
وی گفت: کتاب برتر زنجان رکورددار ثبت 37 هزار و 100 عنوان اطلاعات شغلی در قالب 550 موضوع مختلف است که با ایجاد صفحات تخصصی بر اساس عناوین شغلی گام نخست را در معرفی و تبلیغ شغل‌های مختلف دارد.
علوی عنوان کرد: این مجموعه با داشتن توانمندی‌ها و تکنیک‌های کاربردی معرفی مشاغل و فراهم کردن مکان‌های گوناگون می‌تواند بهترین محیط برای تبلیغات باشد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول