اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب؛

کتاب‌یاران برتر جهرم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم از معرفی کتاب‌خوانان و کتاب‌یاران برتر جهرم همزمان با هفته کتاب در این شهرستان خبر داد.

کتاب‌یاران برتر جهرم معرفی شدند
علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب از کتابخوانان فعال و برتر کتابخانه‌ها و کتاب‌یارانی که با ابتکارات خود موجب ترویج فرهنگ کتابخوانی شده‌اند تجلیل به عمل آمد.
وی با بیان اینکه برگزیدگان در سه بخش اعضای فعال، بخش کودک و کتاب‌یاران معرفی و با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شدند، افزود: هفت کتاب‌خوان برتر و همچنین پنج کتاب‌خوان نمونه بخش کودک و نوجوان از سه کتابخانه عمومی جهرم، قطب‌آباد و خاوران معرفی و تجلیل شدند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی جهرم اشکان حریری و سمانه ناصری را به عنوان کتاب‌یاران برتر معرفی کرد و گفت: کتاب‌یاران برتر از کتابخانه‌های عمومی مرکزی جهرم و خاوران انتخاب شده‌اند.
وی همچنین از معرفی کتابدار نمونه جهرم خبر داد و خاطرنشان کرد: در گردهمایی کتابداران و مسئولان کتابخانه‌ها که در اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جهرم برگزار شد، سهیلا کارگرفرد به عنوان کتابدار نمونه شهرستانی معرفی و با اهدای لوح و هدیه از وی تقدیر شد.
این مسئول با بیان اینکه در این مراسم از خدمات فرهنگی مجتبی امیرزاده، کتابدار کتابخانه مرکزی جهرم و فرزندان ممتاز همکاران تجلیل به عمل آمد، تصریح کرد: این امر شروع تازه‌ای برای مجموعه کتابخانه‌ها است تا با افزایش تلاش‌های خود، سهم بیشتری در برترین‌های این استان و حتی کشور داشته باشند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول