اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس کتابخانه‌های فردوس:

کتابخانه عمومی فردوس در خراسان جنوبی برتر شناخته شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان فردوس از انتخاب کتابخانه عمومی قائم (عج) فردوس به عنوان کتابخانه نمونه خراسان جنوبی خبر داد.

کتابخانه عمومی فردوس در خراسان جنوبی برتر شناخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ملیحه اسدی صبح امروز در بازدید از کتابخانه عمومی قائم شهرستان فردوس اظهار داشت: کتابخانه عمومی فردوس با تامین کتاب‌های مورد نیاز مراجعان در اسرع وقت توانسته است رضایت آنان را به دست آورد.
وی افزود: کتابخانه عمومی فردوس دارای یک‌هزار و 800 نفر عضو، 21 هزار جلد و 19 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف است.
اسدی به محدود بودن فضای کتابخانه این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: با وجود محدود بودن فضا و امکانات بخش‌هایی نظیر بخش مرجع، کودکان، نمایه نشریات، اینترنت و سالن‌های مطالعه در اختیار مراجعان قرار گرفته است.
رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس یادآور شد: کتاب نقش به سزایی در تکامل روحی و فکری انسان دارد و انسان در طول زندگی خود همواره نیازمند مطالعه است.
وی گفت: کتاب باید به عنوان ابزار رشد و تکامل انسان در سبد خانواده‌ها جای بگیرد و فرهنگ مطالعه نیز در جامعه نهادینه شود.
اسدی از برگزاری نمایشگاه تازه‌های نشر در محل کتابخانه خبر داد و افزود: در طول هفته کتاب، همه روزه تعداد 30 جلد کتاب از تازه‌های نشر برای معرفی به مراجعان در معرض نمایش گذاشته می‌شود.
رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس تصریح کرد: به منظور تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به کتاب و کتابخوانی، طی هفته کتاب در مراسم صبحگاه مدارس سطح شهرستان از کتابخوانان برتر تجلیل می‌شود.
وی برگزاری نمایشگاه کتاب، عضویت رایگان اعضا، برپایی ایستگاه اهدای کتاب در محل کتابخانه و مصلی نماز جمعه شهرستان، بازدید مدارس از کتابخانه و برگزاری مسابقات کتابخوانی را از جمله برنامه‌های هفته کتاب در فردوس عنوان کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول