اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان:

آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در کاهش بیکاری مؤثرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به جامعه در کاهش بیکاری بسیار مؤثر است و به همکاری همگان در این زمینه نیاز دارد.

آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در کاهش بیکاری مؤثرند

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به جامعه در کاهش بیکاری بسیار مؤثر است و به همکاری همگان در این زمینه نیاز دارد.

وی با اشاره به نامگذاری اقتصادی سال‌های اخیر توسط رهبر معظم انقلاب بیان داشت: فعالیت‌های اداری ما گاهی دچار روزمرگی شده و طبق برنامه و هدف خاصی دنبال نمی‌شود و نیازمند بازنگری مداوم و همیشگی است.

ابراهیمی‌نژاد وجدان کاری و احساس مسئولیت در تحقق اهداف نظام اسلامی را بسیار مهم دانست و افزود: بیکاری یکی از مشکلات اساسی جامعه است که توسعه، ترویج و معرفی آموزش‌های مهارتی به جامعه کمک بسیار مؤثری به رفع آن می‌کند.

وی بر عمل به رهنمود رهبری در حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تأکید کرد و گفت: موفقیت‌های عرصه مهارت حاصل در سال 90 که با همت والای خانواده بزرگ فنی و حرفه‌ای استان و کشور حاصل آمد در سال جدید با قدرت بیشتری ادامه می‌یابد.

ابراهیمی‌نژاد تصریح کرد: امیدواریم در پناه الطاف خداوند متعال و تلاش و هم‌دلی تمام همکاران، مربیان و مدیران شاهد تحقق اهداف عالیه اقتصادی اجتماعی و اشتغال منتج از آموزش‌های مهارتی در سطح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وی توجه به آموزه‌های اسلامی به ویژه نماز را یادآور شد و گفت: نماز مایه آرامش روح و باران رحمت الهی است و توجه به این واجب الهی و به ویژه نماز جماعت باید در اولویت نخست برنامه‌های روزانه ما باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان برای دومین سال متوالی در اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی رتبه برتر را کسب کرد.

وی ابراز داشت: در ارزیابی ستاد اقامه نماز از دستگاه‌های اجرایی استان کرمان، این اداره کل برای دومین سال متوالی حائز مقام برتر شد.

ابراهیمی‌نژاد با اشاره به اهمیت و ارزش والای نماز در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها بیان داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در ارزیابی ستاد اقامه نماز برای دومین سال متوالی مقام برتر را کسب کرده است.

 

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول