اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای کرمان

مرکز فنی‌وحرفه‌ای شهداد کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای استان کرمان نمایندگی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهداد با فعالیت 7 کارگاه آموزشی افتتاح شد.

مرکز  فنی‌وحرفه‌ای شهداد کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، مهدی ابراهیمی‌نژاد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در جمع مسئولان و مردم شهر شهداد در آیین بهره‌برداری از مرکز فنی‌وحرفه‌ای این بخش اظهار داشت: با توجه به اینکه در مناطق محروم افراد جویای کار زیادی تمایل دارند، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگیرند، این اداره کل در صورت فراهم شدن بستر مناسب از سوی مسئولان شهرستان آماده راه‌اندازی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در این مناطق است.

وی با اشاره به نقش و اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بحث اشتغال تصریح کرد: بیشتر مهارت‌آموزان پس از گذراندن دوره‌های آموزشی وارد بازار کار می‌شوند.

بخشدار شهداد نیز گفت: از آن جایی که منطقه شهداد از مناطق توریستی و گردشگری است با توجه به ظرفیت‌های موجود و با ارزش خواستار حمایت ویژه از سوی مسئولان در این منطقه محروم هستیم.

نمایندگی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهداد در حال حاضر با هفت کارگاه آموزشی در رشته‌های برق ساختمان، تعمیر لوازم خانگی، تأسیسات، پیکرتراشی، گیاهان دارویی، کار بر روی سفال و قالیبافی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده است.

* دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمان با خانواده شهدای فنی و حرفه‌ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان در دیدارهای دوره‌ای از خانواده شهدا، این هفته با خانواده شهید سراج‌زاده دیدار کرد.

مهدی ابراهیمی‌نژاد مدیرکل، افشین شهرکی معاون فنی و آموزشی، جاوید اسفندیارپور مسئول پایگاه بسیج و احمد علیمرادی مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان با حضور در منزل خانواده شهید سراج‌زاده یاد و خاطره این شهید را گرامی داشتند.

ابراهیمی‌نژاد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان ضمن گرامیداشت یاد این شهید و ادای احترام به خانواده شهدا مطالبی را در نقش شهید در به پیروزی رسیدن انقلاب و لزوم بصیرت و آگاهی در زمان حال عنوان کرد.

در پایان این دیدار به رسم یادبود از طرف مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای از خانواده شهید تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول