اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه ای خوزستان خبر داد؛

آغاز ثبت نام اینترنتی دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در دهه پیشرفت و عدالت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به‌عنوان متولی اجرای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ثبت نام دوره‌های آموزشی را به صورت اینترنتی اجرا می‌نماید.

آغاز ثبت نام اینترنتی دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای خوزستان، رحمان قلاوند اظهار داشت: هدف سازمان ایجاد بستر لازم برای مهارت آموزی افراد فاقد مهارت و ارتقا مهارت افراد شاغل در حرفه مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در بخش‌های آموزشی مراکز ثابت، شعب شهری، روستایی، زندان، پادگان و صنایع در مقاطع زمانی مختلف در قالب استانداردهای ملی و بین المللی به منظور تربیت نیروی کار ماهر مورد نیاز بخش‌های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی توسط مراکز آموزشی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد اجرا می‌شوند.

قلاوند افزود: به منظور ایجاد عدالت آموزشی و فراهم نمودن فرصت برابر برای متقاضیان بهره‌مندی از این نوع آموزش‌ها، اطلاع رسانی و تحصیل در انجام امور ثبت نام و پذیرش مهارت آموز دفترچه ثبت نام سال 1391 به صورت اینترنتی تدوین و توزیع شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان تأکید کرد: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزشی فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود و متقاضیان با مراجعه به پایگاه ثبت‌نام الکترونیکی www. portaltvto. com بخش مشخصات دوره‌های آموزشی مراجع و از شرایط و ضوابط ثبت‌نام آگاه شد و نسبت به انتخاب دوره آموزشی مورد نظر خود در یکی از مراکز استان اقدام نمایند. قلاوند گفت: داوطلبان آموزش می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزشی و یا آموزشگاه‌های آزاد نسبت به خرید کارت اعتباری و تهیه دفترچه در دوره آموزشی مورد تقاضا ثبت نام نمایند.

وی افزود: مهلت ثبت نام دوره‌های آموزشی سه ماهه اول سال 1391 از یک ماه قبل از شروع دوره آغاز شده و تا یک هفته قبل از زمان پذیرش نهایی ادامه دارد ضمن اینکه بازه زمانی فوق قابل تغییر بوده و در اختیار رئیس مرکز است.

این مقام مسئول یادآور شد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام محدود است و با تکمیل ظرفیت سامانه ثبت نام بسته خواهد شد لذا به متقاضیان توصیه می‌شود در‌‌ همان روزهای اولیه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول