اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی:

30 هزار واحد مسکونی روستایی خراسان شمالی مقاوم سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تا پایان سال 90 مجموعاً منازل 30 هزار و 834 خانوار روستایی مقاوم سازی شد.

30 هزار واحد مسکونی روستایی خراسان شمالی مقاوم سازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، علی محمدی اظهار داشت: هم اکنون تعداد 30 هزار و 834 مورد موفق به اخذ پایان کار شده‌اند که خانواده‌های روستایی از خانه‌های استاندارد بهره‌مند و در حال حاضر در آن مشغول به زندگی هستند.

وی افزود: از مجموع 49 هزار و 574 سهمیه استان تا پایان سال 90، اسفراین با 7 هزار و 300 سهمیه، بجنورد با 13 هزار و 850 سهمیه، جاجرم با 5 هزار و 174 سهمیه، شیروان با هشت هزار و 350 سهمیه، فاروج با 5 هزار و 150 سهمیه و شهرستان مانه و سملقان با 9 هزار و 750 سهمیه قرار دارند.

محمدی تصریح کرد: بیشترین سهمیه مربوط به شهرستان بجنورد با 13 هزار و 850 سهمیه و کمترین آن نیز مربوط به شهرستان فاروج با 5 هزار و 150 سهمیه بوده است.

وی اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی برای پیشبرد اهداف خود در راستای مقاوم سازی واحدهای مسکونی کم دوام و بی دوام روستایی از ابتدا تا پایان سال 90، مجموع میزان اعتبارات مسکن روستایی 49 هزار و 574 سهمیه بوده که از این تعداد 48 هزار و 98 مورد معرفی به بانک و تعداد 41 هزار و 142 مورد نیز در مرحله انعقاد قرارداد هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه به متقاضیانی که منازل آن‌ها از کیفیت خوبی برخوردار نیست، با معرفی بنیاد مسکن، تسهیلات بانکی اعطا می‌شود، گفت: نظارت بر اجرای مشخصات فنی تا مرحله سفت کاری در سه مرحله برای هر ساختمان توسط ناظران بنیاد مسکن صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 12 ساله در سال 90 به 125 میلیون ریال برای هر واحد مسکونی روستایی افزایش یافت.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول